hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 67
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-11

Több a bevétel, ám sorra zárnak be a kisebb boltok, mivel nem tudják kitermelni a magasabb béreket.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-01

Elfogadták a képviselőik által kialkudott megállapodást a fizetésük megemeléséről.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-04

Rögös út előtt állnak a legfontosabb magyar iparágak.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-13

A TESCO az elmúlt 2 évben már közel 9 milliárd forintot költött bérfejlesztésre.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-04

A munkaerőpiac helyzetének megfelelően kell kialakítaniuk a munkáltatóknak a bérstratégiájukat.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-03

A vállalat és a szakszervezetek október 13-án veszik fel ismét az érdekegyeztetés fonalát.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-02

A diskurzus végkimenetelét befolyásolhatja a cég országos szintű munkavállalói létszámfelmérése is.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-27

Az akció célja a boltok működésének optimalizálása.

#9
Élelmiszer Online
2017-09-26

A szakszervezet tárgyalni akar a bérösszecsúszásról és a cégnél dolgozók anyagi megbecsüléséről is. 

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-26

A hatályba lépett munkajogi reformmal szembeni ellenérzéseiket próbálták kifejezni megmozdulásukkal.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.