hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 64
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-13

A TESCO az elmúlt 2 évben már közel 9 milliárd forintot költött bérfejlesztésre.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-04

A munkaerőpiac helyzetének megfelelően kell kialakítaniuk a munkáltatóknak a bérstratégiájukat.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-03

A vállalat és a szakszervezetek október 13-án veszik fel ismét az érdekegyeztetés fonalát.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-02

A diskurzus végkimenetelét befolyásolhatja a cég országos szintű munkavállalói létszámfelmérése is.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-27

Az akció célja a boltok működésének optimalizálása.

#6
Élelmiszer Online
2017-09-26

A szakszervezet tárgyalni akar a bérösszecsúszásról és a cégnél dolgozók anyagi megbecsüléséről is. 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-26

A hatályba lépett munkajogi reformmal szembeni ellenérzéseiket próbálták kifejezni megmozdulásukkal.

#8
Élelmiszer Online
2017-09-25

A tárgyalások az eredeti megállapodás szerint október 2-án, hétfőn folytatódnak.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-19

A dolgozók leterheltek a munkaerőhiány miatt.

#10
Élelmiszer Online
2017-09-11

Senki sem tudja, pontosan hányan vettek részt a Tesco-sztrájkban - összefoglaló.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.