hirdetés
2017. szeptember. 25., hétfő - Eufrozina, Kende.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 56
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-19

A dolgozók leterheltek a munkaerőhiány miatt.

#2
Élelmiszer Online
2017-09-11

Senki sem tudja, pontosan hányan vettek részt a Tesco-sztrájkban - összefoglaló.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-11

A online rendelés hibája miatt 3000 Ft-os kuponnal támogatta kiszolgálatlan vásárlóit a Tesco.

#4
Élelmiszer Online
2017-09-08

A cég arra törekszik, hogy boltjai a sztrájk idején is a megszokott rend szerint működjenek.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-05

Állítólag a munkavállalók védelmére és a fogyasztók érdekeire fog fókuszálni.

#6
Élelmiszer Online
2017-09-04

A Tescónál működő munkavállalói érdekképviseletek a dátumot egyelőre nem közlik; a tárgyalások folytatódnak.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-31

A cég konstruktívnak találja a tárgyalásokat.

#8
Élelmiszer Online
2017-08-22

Ez lehetőség, hogy az ágazatot érintő kérdésekről tárgyalásokat folytassanak a munkaadói és a munkavállalói érdekképviseletek.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-10

A szakszervezetek a bérminimumon foglalkoztatott munkavállalók fizetésének emelését követelik az üzletánctól.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-28

A bérhelyzet átgondolására kívánják rávenni a céget a megmozdulással.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.