hirdetés
2017. szeptember. 23., szombat - Tekla.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 893
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-07

Az összes nagyobb áruházláz növekedést jósol az értékesítési csatornának.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-04

A szekszárdi áruház a vállalat első ilyen formátumú üzlete Magyarországon.

#3
Élelmiszer Online
2017-08-31

Öldöklő árversenytől és a kiskereskedelem gyökeres átalakulásától tartanak.

#4
Élelmiszer Online
2017-08-30

A 26. Budapest Borfesztiválon a kitűnő borokon kívül a zenei kínálat is páratlan lesz

#5
Élelmiszer Online
2017-08-23

Egy hamburgi szupermarketből egy napra eltűntek a külföldi áruk.

#6
Élelmiszer Online
2017-08-22

Ágazatunk az elmúlt évtizedek legnagyobb szakítópróbája előtt áll. Tudósítás a globális FMCG-csúcskongresszusról Berlinből.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-08-21

Általában kettő–öt, de esetenként akár tíz százalékkal is növelhető egyes kategóriák bolti forgalma kategóriamenedzsment révén. Kategóriamenedzsment külföldön.

#8
Élelmiszer Online
2017-08-17

A modernizálással nemcsak az áruházak külső-belső tere szépült meg, de energiafelhasználásuk is csökkent.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-08

Idén nyáron Nagy-Britanniában a híres magyar italok népszerűbbek, mint valaha. (Frissített!)

#10
Élelmiszer Online
2017-07-25

Évek óta először tavaly nőtt Ausztriában reálértéket tekintve is az élelmiszer-kiskereskedelem forgalma; 19,9 milliárd euróra.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.