hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 910
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-21

Immár tapasztalataikat egyesítve keresnek új értékesítési lehetőségeket a kínai élelmiszer-kereskedelemben.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-20

FMCG-csúcskongresszus, Berlin: Alaposan megváltoztak a marketingjátszma szabályai.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-16

Piackutatást végzett a hazai borfogyasztási trendekről a HNT.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-15

A borvidékek közül az egri és a tokaji a legkedveltebb úti cél, Badacsony és Villány a második.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-15

Az „Ön választ, mi segítünk” programra ezúttal is több száz civil szervezet pályázott.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-08

Egyik rangos elismerés után a másikat kapták a COOP Gazdasági Csoportjának dolgozói a Kereskedelem Napján.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-06

2018 végéig már 24 áruházban lehet majd igénybe venni az automata pénztárakat.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-26

Egyszerűen eltűnt a vaj a francia szupermarketek polcairól, és a tejterméktanács vezetője szerint hónapokig így marad.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-26

Mindegyik üzlet eladóterét gyökeresen átalakították.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-18

2017 első félévében ismét a diszkontok teljesítettek a legjobban.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.