hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 961
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-18

A győri sorban a harmadik új koncepció szerinti áruház lesz Magyarországon.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-08

Az Egyesült Királyságban eltűnnek az édességek a kasszazónából.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-06

Régi lemez, hogy a legnagyszerűbb dolgok egyben egyszerűek is, de időtálló.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-04

A tesztben vizsgált 22 földieper közül 19-ben a laborvizsgálat kimutatott növényvédőszer-maradványokat.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-31

Hogyan válhat még sikeresebbé a magyar termék? Láncok és gyártók folytattak eszmecserét.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-25

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk  a hazai piac legkiemelkedőbb mentes termékeit.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-18

A SPAR több generáció számára is képzési helyet, illetve biztos munkahelyet jelent.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-16

A robotok már a bolthoz közelítenek.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-14

A lánc több üzletét is megfenyegették, már nyomoznak.

#10
Élelmiszer Online
2018-05-11

Rendezvényügynökségi tendert írtak ki a 20. születésnapi eseményre.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.