hirdetés
2018. február. 20., kedd - Aladár, Álmos.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 932
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-02-20

Az idei "Húsatlasz" szakértői szerint a szupermarketeknek is csatlakozniuk kellene. 

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-20

Az áfacsökkentés 10 százalékos bővülést idézett elő a kategóriában.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-16

Az Aldi és a Lidl jelenléte miatt túl nagy nyomás nehezedik a cégre a kiskereskedelemben.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-14

Az új üzlet és szolgáltatás a Spar Online, amely 15.500 megrendelhető terméket kínál.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-08

A cég élelmiszermentő programjával és Perfectly Imperfect kínálatával segít csökkenteni a tékozlás mértékét.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-31

A megvizsgált termékek mindegyikét emberi fogyasztásra alkalmasnak minősítette.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-25

jövő benzinkútja sokkal inkább hasonlít majd egy szolgáltatóközpontra, mint töltőállomásra.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-25

Fogyasztók fejében harcolnak a márkák.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-22

A brit parlament pedig azt szeretné, ha az élelmiszerláncok öt éven belül nem használnának műanyag csomagolót.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-22

Az amerikai szupermarketekben biztosan.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.