hirdetés
2017. december. 17., vasárnap - Lázár, Olimpia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 4292
#1
Élelmiszer Online
2017-12-15

 Az 1987-ben alapított Szintézis ZRt. sikerének néhány titkáról Szabó Dávid vezérigazgató beszélt.(X)

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-14

Ami Önnek élelmiszer, az másnak ajándék: a SPAR  és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat  adományozásra buzdít.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-14

Már több mint hatszáz vidékfejlesztési pályázatot megjelentettek.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-14

A törvényszék megsemmisítette a termelők támogatásának megvonásáról szóló EB-határozatot.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-12-13

Megújítható a szabolcsi almatermelés, de ehhez át kell alakítani annak szerkezetét.

#6
Élelmiszer Online
2017-12-13

Karácsony előtt is válasszuk a termelői piacot – tanácsolja a földművelésügyi miniszter.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-13

Az uniós tagállamok reálgazdaságát pezsdítette fel valamelyest az összeg.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-12-13

A GKI Gazdaságkutató előrejelzése szerint gyorsul a magyar gazdasági növekedés az EU-támogatások hatására.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-12

A kétpilléres szerkezetét és a közvetlen kifizetések rendszerét fenntartanák 2020 után is.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-12

Számukra a hátrányos helyzetű családok a téli szünetben is igénybe vehetik a térítésmentes étkeztetést.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.