hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 4807
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-15

Szakemberek szerint az FMCG és az orvostechnika területén robbanthatnak be igazán a startupok.

#2
Élelmiszer Online
2019-02-15

Zöld vállalkozói díj pályázatot hirdet a Bükki Nemzeti Park Igazgatóság.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-15

Magyar körtekörkép.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-14

Az ágazatot érintő cselekvési tervet ismertetett az ÉFOSZ közgyűlésén az agrárminiszter.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-13

Az egészségkárosodásban szenvedők valamint a tudatosan táplálkozók a célcsoport.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-12

Lezárult a több mint 30 milliárd forint összeértékű beruházás.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-12

A gyár megépítése 33 milliárd forintba került.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-11

Zárul a mezőgazdasági üzemeket támogató pályázat.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-08

Rendületlenül folynak a Digitális Agrárakadémia elindításának előkészületei.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-08

Állami pénzügyi segítség igényelhető az aranyszínű sárgaság elharapózásának megelőzéséhez.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.