hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 4169
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-17

A cukorrépa-termelés csak állami támogatás mellett lehet jövedelmező üzlet.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-16

Az importból származó GMO szója takarmány kiváltását célozza a projekt. /Frissített/

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-16

A nemzetközi „ünnep” alkalmából 30 tonna ételadománnyal megrakott teherautó konvoj szelte át Budapestet. /Frissített/

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-16

A tojást dicsőítő és egyben rehabilitáló közleményt adott ki a Tojás Világnapján a Baromfi Termék Tanács.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-16

A maga ágazatában a rendszerváltás óta példátlan méretű hazai beruházás valósult meg a településen.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-16

A támogatható területek terjedelmét is meghatározza a jogszabály.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-13

Ehhez ad most újabb lökést két, országosan ismert agrárszakember csatlakozása a Központhoz.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-13

Fontos lenne 50 százalékról 75 százalékra emelni az önellátottsági szintet.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-13

Jakab István felkészültnek nevezte a kamarai tagok támogatására létre hozott rendszert.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-13

A cégek a támogatás segítségével csaknem 11 milliárd forint értékű fejlesztést valósíthatnak meg.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.