hirdetés
2018. december. 15., szombat - Valér.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 4745
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-14

Kiskereskedelmi app is használja itthon a technológiát.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-13

Nemzetközi húsmarhatenyésztési tanácskozás, összefoglaló, második rész.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-12

A dm elnyerte az Év Vállalati Önkéntes Programja címet.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-11

Az intézmény célja a vállalat közép-európai piacainak támogatása lesz.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-10

Európa-szintű húsmarhatenyésztési tanácskozás zajlott Lengyelországban.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-10

A hírt a Nemzeti Kisállat Kiállításon az agrárminiszter jelentette be.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-10

A Cukorbeteg Egyesületek Országos Szövetsége kampányát a Mediator készítette.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-07

Közel 300 pályázat érkezett a Tesco „Ön választ, mi segítünk” pályázati programjára.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-07

A kertészeti szakma és annak termékei egyre jobban felértékelődnek.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-06

Az EXIM folyósított hiteleinek összege idén is meghaladja a 300 milliárd forintot.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.