hirdetés
2018. február. 21., szerda - Eleonóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1169
#1
Élelmiszer Online
2018-02-16

Még mielőtt a vevők tudnák, mit akarnak. Prognózis 2018-ra.

#2
Élelmiszer Online
2018-02-15

A fogyókúrák időszakáról. Böjt idején „belülről” táplálkozunk, azaz az önkéntes megvonáskor az energiát nem a bevitt élelmiszerekből, hanem testünk táplálékraktárából nyerjük. Dr. Forgács Attila gasztropszichológus rovata. 

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-15

A Happy Meal gyerekmenüben lesz változás - áll a gyorsétteremlánc közleményében.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-13

Az élelmiszer fogalma ma már több mint maga a termék.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-13

Mintegy 170 millió forintot fordított társadalmi és jótékonysági célokra a SPAR 2017-ben.

#6
Élelmiszer Online
2018-01-29

A Coca-Cola Európába és Magyarországra hozza izgalmas, váratlan jegestea-különlegességét. 

#7
Élelmiszer Online
2018-01-29

Az evés egyfajta boldogságforrás is. Sőt, azt az ételt, amelyet egy általunk szeretett személy készít, finomabbnak, ízletesebbnek érezzük. Forgács Attila gasztropszichológus rovata.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-23

A bizonyítottan biztonságos étrend-kiegészítőket áruló patikák érdemelhetik ki a szignót.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-23

Januártól Noszek Péter vezeti a magyar leánycéget.

#10
Élelmiszer Online
2018-01-22

Az egészséges táplálkozás része: cukros, lisztes, zsíros ételek helyett sovány hús és zöldség. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.