hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1142
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-17

Az ételhordók nemzete vagyunk.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-16

A fórumsorozaton a megyei jogú városok egy-egy általános- és középiskolájának diákjai hallhatnak előadásokat.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-15

Hivatalosan is átadták a németországi Green Brands díjait.

#4
Élelmiszer Online
2017-11-14

A Hungast Csoport elsőként az Univerrel és Gyermelyivel kötött stratégiai megállapodást.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-13

A kezdeményezés célja a méhek és az egészséges életmód népszerűsítése.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-13

 A rendezvény célja, hogy segítenek a korszerű táplálkozás-egészségügyi ismeretek elsajátításában.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-10

Az UNESCO-val közösen rendezett versenyén két-kétmillió forinttal gazdagodtak a nyertesek.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-08

Magyar fiatalok jégkrém startup-ja a világ legjobbjai között!

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-07

Magyar tejből készült termékek frissességéhez folyamatos innovációval járulnak hozzá.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-07

Leginkább a férfiak szervezetét viseli meg a társaság nélkül lebonyolított élelmiszer-fogyasztás.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.