hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 488
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-21

Napjainkban a fogyasztók sokkal könnyebben férnek hozzá a globális márkákhoz.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-15

A bolognai élményparkban a látogatók testközelből ismerhetik meg az élelmiszerek előállításának folyamatát.

#3
Élelmiszer Online
2017-11-14

A Hungast Csoport elsőként az Univerrel és Gyermelyivel kötött stratégiai megállapodást.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-13

Angliai kutatók szerint csak egy kis névváltoztatással csökkenteni lehetne a globális elhízás mértékét.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-10

A termelés várhatóan 2018 közepén kezdődik el, a termékek elsődleges piaca Franciaország lesz.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-07

A felnőtt lakosság után a 6-17 éves korosztály számára is új hazai táplálkozási ajánlást adott ki az MDOSZ.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-31

A szénhidrátoké lehet az újonnan fellelt zamat.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-25

Számos gyümölcs esetében szintén érvényes a megállapítás.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-13

Egy tanulmány szerint a kémiai elemben gazdag diéta segíthet meggátolni az infarktus és a stroke kialakulását.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-28

Izgalmasan alakult az idei Lángos Voks verseny véghajrája.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.