hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 505
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-19

Nem teljesen igaz, hogy nemzetközi összehasonlításban túl édesszájúak vagyunk.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-12

Portugál, kubai és vietnámi ételeket árulnak az új truck-ok.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-27

A Falatozz.hu utánajárt, hogy a nemzetközi sajtó milyen gasztronómiai trendhullámokat jósol 2018-ra.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-26

2018-ban is Verona ad otthont a prémium élelmiszerek expójának.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-27

A METRO alapanyag-trendriportja szerint 2018 az alternatív hozzávalók éve lesz

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-13

A Gyermelyiről kevesen tudják, hogy a malmászat, tésztagyártás mellett pékséget is üzemeltet.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-01

A boltokban megvásárolható gépek teljesítménye rendkívül széles skálán mozog.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-01

Súlyos műszaki és higiéniai hiányosságok miatt függesztette fel az egység működését.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-26

A tesztrendszer segítségével a számlázó programokat fejlesztő cégek tesztelhetik alkalmazásaikat.

#10
Élelmiszer Online
2018-01-02

„Kezdő lendület” című sorozatunk első szereplője  Pinczés Marianna, a Grapoila tulajdonos-ügyvezetője.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.