hirdetés
2018. február. 19., hétfő - Zsuzsanna.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 500
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-13

A Gyermelyiről kevesen tudják, hogy a malmászat, tésztagyártás mellett pékséget is üzemeltet.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-01

A boltokban megvásárolható gépek teljesítménye rendkívül széles skálán mozog.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-01

Súlyos műszaki és higiéniai hiányosságok miatt függesztette fel az egység működését.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-26

A tesztrendszer segítségével a számlázó programokat fejlesztő cégek tesztelhetik alkalmazásaikat.

#5
Élelmiszer Online
2018-01-02

„Kezdő lendület” című sorozatunk első szereplője  Pinczés Marianna, a Grapoila tulajdonos-ügyvezetője.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-21

Több mint 309 tonna élelmiszer gyűlt össze, amely 34 ezer ajándékcsomag elkészítését teszi lehetővé.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-14

Ami Önnek élelmiszer, az másnak ajándék: a SPAR  és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat  adományozásra buzdít.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-13

Legalábbis ez a célja az egyik legnagyobb közétkeztető cég és két élelmiszergyártó közötti összefogásnak.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-12

A sütemények alapanyagának kiválasztása meghatározó szerepet játszik az ünnepi hangulat alakulásában.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-06

A fermentált ételek és italok világszerte egyre fontosabb elemei az egészségtudatos táplálkozásnak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.