hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 117
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-13

A 110 éves cég akciójában 110 nap alatt 1,3 millió kódot sikerült összegyűjteni.

#2
Élelmiszer Online
2017-09-13

Jelentős hálózatfejlesztéssel az OMV Hungária Kft. Magyarországon 186 tagúra bővült.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-07

Az összes nagyobb áruházláz növekedést jósol az értékesítési csatornának.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-04

A szekszárdi áruház a vállalat első ilyen formátumú üzlete Magyarországon.

#5
Élelmiszer Online
2017-08-17

Új lépés az energiatudatos gasztro-turizmus fejlesztése és a hazai az elektromos közlekedés elterjesztése érdeklében.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-10

A beérkezett, 900 tonna „viseltes” növényi zsírból bioüzemanyagot fognak előállítani.

#7
Élelmiszer Online
2017-08-09

Óriás pihenősátorral és a beköltözéshez szükséges termékek bővített kínálatával készül a Szigetre az óbudai Auchan.

#8
Élelmiszer Online
2017-07-14

A meglévő 5 mellé további 6 hot dog-fajta érkezik júliusban a mintegy 50 MOL-töltőállomáson megtalálható Fresh Cornerekbe.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-07

Az előrehozott bérfejlesztésen kívül a cég július 6-tól egészségmegőrző edukációs programot indított. /Frissített/

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-07

Valószínűleg éppen ezért olyan hátborzongató a máskülönben elektromos meghajtású teherautó megjelenése.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.