hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 163
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-02

Adminisztrációs teher csökkentése és kedvezmény biztosítása mellett több törvényt módosítanának.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-30

2012-ben az egyszerűsített eljárások elintési határideje 36 nap volt, mára ez 12 napra csökkent.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-30

Az NFM és a fogyasztóvédelmi hatóság idén együttesen több mint félezer webáruházat vizsgált.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-03

Az új jogszabály szerint a 2017. június 30-ig már megfizetett reklámadó túlfizetésnek minősül.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-31

Az új génmódosítási technológiák megjelenésével nem tudnak mit kezdeni az EU hatályos törvényei.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-23

A NÉBIH ellenőrei önvédelmi és érdekérvényesítő eszközöket kaphatnak a rajtaütések sikerének előmozdításához.

#7
Élelmiszer Online
2017-05-17

Az év második felétől jön a 7,5 százalékos adókulcs a 100 millió forint feletti reklámbevételekre.

#8
Élelmiszer Online
2017-04-04

Két hét múlva vehetik elő legközelebb.

#9
Élelmiszer Online
2017-03-29

Viszont visszamenőleg visszajárna az összes eddig befizetett adó.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-14

Javulhatnak a természeti, környezeti állapotok is.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.