hirdetés
2018. december. 15., szombat - Valér.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 47
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-06

Törzsvásárlói programok: tíz magyar fogyasztó közül nyolcan lojálisak kedvenc élelmiszerüzletükhöz.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-09

Az online élelmiszer-kereskedelem az egyik legdinamikusabb terület.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-03

Az akcióhoz csatlakozó vállalatok száma folyamatosan gyarapodik.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-28

Több mint 1,2 milliárd forintból épült fel az új SPAR enjoy. convenience üzem.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-25

Fogyasztók fejében harcolnak a márkák.

#6
Élelmiszer Online
2017-07-13

Július közepétől már a dm-ben is fizethet egészségpénztári kártyájával.

#7
Élelmiszer Online
2017-05-24

Egyhangú szavazáson döntött a közgyűlés.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-06

Fél évre elegendő pelenkával lepték meg élő adásban a családokat.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-12

A hatóság által ellenőrzött jogszabályi rendelkezések mindegyikének megfeleltek a boltok.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-10-10

A kasszánál egy közismert magyar sportoló fogadta a vásárlókat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.