hirdetés
2018. december. 17., hétfő - Lázár, Olimpia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 11
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-09

Hazai élelmiszer-kiskereskedelmünkben az átlagár 4,5 százalékkal emelkedett.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-26

Tarolnak az általános- és vécétisztítók, és szeretjük az eldobható háztartási tisztítókendőket.

#3
Élelmiszer Online
2017-08-11

Tízből nyolcan elolvassák az összetevőket a termékeken.

#4
Élelmiszer Online
2017-07-18

A saját márkák figyelemre méltó piaci részesedést értek el Európa legtöbb északnyugati országában.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> LIDL Akadémia
2017-04-18

Részletek a Lidl Beszállítói Akadémia idei rendezvényeiről és a program részleteiről.

#6
Élelmiszer Online
2017-04-03

A Nielsen felmérése szerint több mint 50 tonnányi takarítószert vásároltunk az elmúlt 12 hónapban.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-31

A bevásárlóközpont egy „kitűnő” és egy „nagyon jó” értékelést kapott.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-04-06

A férfi családfők 49 százaléka részt vesz a lakás tisztán tartásában.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-09-27

Vízkőoldók, valamint mosó- és mosogatószerek hatékonyságát vizsgálta az NFH.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-11-08

Az FMCG-cikkek forgalma szombaton a legmagasabb.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.