hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 10
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-26

Tarolnak az általános- és vécétisztítók, és szeretjük az eldobható háztartási tisztítókendőket.

#2
Élelmiszer Online
2017-08-11

Tízből nyolcan elolvassák az összetevőket a termékeken.

#3
Élelmiszer Online
2017-07-18

A saját márkák figyelemre méltó piaci részesedést értek el Európa legtöbb északnyugati országában.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> LIDL Akadémia
2017-04-18

Részletek a Lidl Beszállítói Akadémia idei rendezvényeiről és a program részleteiről.

#5
Élelmiszer Online
2017-04-03

A Nielsen felmérése szerint több mint 50 tonnányi takarítószert vásároltunk az elmúlt 12 hónapban.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-31

A bevásárlóközpont egy „kitűnő” és egy „nagyon jó” értékelést kapott.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-04-06

A férfi családfők 49 százaléka részt vesz a lakás tisztán tartásában.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-09-27

Vízkőoldók, valamint mosó- és mosogatószerek hatékonyságát vizsgálta az NFH.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-11-08

Az FMCG-cikkek forgalma szombaton a legmagasabb.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2011-09-11

Mérgező gázoktól halt meg egy 80 éves asszony egy georgiai gyorsétterem mosdójában, kilenc embert pedig kórházba szállítottak, miután belélegezték a toxikus anyagot.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.