hirdetés
2018. június. 24., vasárnap - Iván.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 54
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-14

Tíz közép- és kelet-európai ország írt alá nyilatkozatot a célra lehívható uniós támogatás növelése érdekében.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-08

Elindították a ,,Gödöllői Program"-ot.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-08

A gabonafélék között egyre erősebb a kukorica és a repce pozíciója.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-31

Az 1,7 milliárd forintos beruházással évi 60 ezer tonna keveréktakarmány gyártására alkalmasak.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-28

Minden rosszban van valami jó: a mondás a XXII. Pápai Agrárexpo kapcsán különösen igaz volt.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-11

Egyszerre van jelen a világban a népesség-növekedésből eredő mennyiségi igény és a nyugat minőségi elvárása.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-04

6 ezer munkavállaló hiányzik a sütőipari ágazatból.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-14

A beruházás szorosan kapcsolódik a Hunent Zrt. új mélykúti vágóhídjának építéséhez.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-02-19

Az uniós biopiac második helyezettje Németország után Franciaország.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-09

Pékszövetség: az extra költséget a pékek be fogják építeni az áraikba.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.