hirdetés
2018. június. 24., vasárnap - Iván.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 18
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-14

Tíz közép- és kelet-európai ország írt alá nyilatkozatot a célra lehívható uniós támogatás növelése érdekében.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-31

Az 1,7 milliárd forintos beruházással évi 60 ezer tonna keveréktakarmány gyártására alkalmasak.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-02-19

Az uniós biopiac második helyezettje Németország után Franciaország.

#4
Élelmiszer Online
2017-09-22

Magyarország szójafelhasználása évi 600 ezer tonna körül mozog, és az import nem GMO-mentes.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-18

Stagnál a magyar élelmiszeripar, az adatok szerint mind az árbevételt, mint a foglalkoztatottak létszámát tekintve.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-02-03

Nagy részt az afrikai sertéspestisről szólt a diskurzus.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2014-06-25

A létesítmény zömmel uniós támogatásból épült.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-03-03

Magyarország a növénytermesztés mellett takarmánygyártásában és állattartásában is erősíteni kívánja génmódosítástól mentes státusát.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2013-11-25

Zöldmezős beruházás keretében új, élelmiszer- és takarmánymintákat vizsgáló laboratóriumot épített a Food Analytica Gyulán.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2013-10-28

A magasabb fehérjetartalmú tömegtakarmány alkalmazásával végső soron mi is egészségesebb tejet ihatunk.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.