hirdetés
2017. augusztus. 24., csütörtök - Bertalan.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 29
#1
Élelmiszer Online
2017-07-27

Az Auchan áruházlánc több mint 2000, a tanévkezdéshez köthető termékkel készül szeptemberre.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-30

A világon sehol sem problémamentes a tanszerek beszerzése.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-07-28

Már most elkezdett bemelegíteni a tanévkezdésre az áruházlánc.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-09-22

"Egészségesen az iskolapadban!" - hirdeti a lánc.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-08-25

Az őszi felkészülést a vállalat saját, megújult sportmárkája is segíti.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-08-04

A 32 oldalas füzet július 30-tól szeptember 9-ig érvényes.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-07-27

Augusztusban pedagógusok segítik a vásárlókat az iskolaszerek kiválasztásában.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> Tesco
2015-03-18

Március 29-én sok áruházlánc nyitva tartja az üzleteit.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-09-10

A cég hetedszerre hirdette meg iskolatáska pályázatát.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-09-01

Az üzletek felkészültek az augusztus végi dömpingre.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.