hirdetés
2017. november. 22., szerda - Cecília.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 37
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-14

Idén mintegy 300 pályázó nyerte el a 800 millió forintos keretet. /Pontosított/

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-21

A tanyasi életről tartottak szakmai konferenciát az OMÉK-on.

#3
Élelmiszer Online
2017-08-04

A piacok száma 2010 előtt 100 alatt volt, ma pedig már 280-ra rúg.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-31

Például a tanyajelleg megléte és a környezetkímélő gazdálkodás is fontos szempont az elbírálásnál.

#5
Élelmiszer Online
2017-06-09

Legutóbbi kimutatás szerint körülbelül 300 ezren élnek tanyai környezetben Magyarországon.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-04

Az egyéni pályázatok támogatására 500 millió forint áll rendelkezésre.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-31

Jelentős részben tanyavillamosításra lehet majd felhasználni a forrásokat.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-02

Tanyagazdaságok fejlesztésére, illetve új tanyagazdaságok indítására 400 millió forint volt a keret.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-07-14

Ne mindig a gazdák kerüljenek kényszerhelyzetbe.

#10
Élelmiszer Online >> pályázat
2016-05-18

Forráskimerülésig, illetve legfeljebb 30 napig lesz lehetőség benyújtani a kérelmeket.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.