hirdetés
2018. február. 19., hétfő - Zsuzsanna.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 38
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-14

Az elsőként idén megrendezett bajnokságon két résztvevő végzett az élen.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-14

Idén mintegy 300 pályázó nyerte el a 800 millió forintos keretet. /Pontosított/

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-21

A tanyasi életről tartottak szakmai konferenciát az OMÉK-on.

#4
Élelmiszer Online
2017-08-04

A piacok száma 2010 előtt 100 alatt volt, ma pedig már 280-ra rúg.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-31

Például a tanyajelleg megléte és a környezetkímélő gazdálkodás is fontos szempont az elbírálásnál.

#6
Élelmiszer Online
2017-06-09

Legutóbbi kimutatás szerint körülbelül 300 ezren élnek tanyai környezetben Magyarországon.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-04

Az egyéni pályázatok támogatására 500 millió forint áll rendelkezésre.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-31

Jelentős részben tanyavillamosításra lehet majd felhasználni a forrásokat.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-02

Tanyagazdaságok fejlesztésére, illetve új tanyagazdaságok indítására 400 millió forint volt a keret.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-07-14

Ne mindig a gazdák kerüljenek kényszerhelyzetbe.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.