hirdetés
2018. augusztus. 15., szerda - Mária.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1042
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-15

Fél év alatt, éves szinten.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-08-13

A 2017-2018-as exportidőszakban Ukrajna 40,9 ezer tonna almát exportált, 3,2-szer többet, mint előtte.

#3
Élelmiszer Online
2018-08-09

Korán ért véget a dinnyeszezon Vajszlón.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-09

Magyarországon szintén rendkívül bőséges termés várható.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-08-09

Minden kiszárad a földeken, 40 éve nem volt ilyen kevés zöldség.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-06

Hét év alatt 30 dekagrammról csaknem 80 dekagrammra emelkedett.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-03

A kontinens számos országában súlyos terméskiesést okozott az aszály.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-02

A szervezők a korábbi tapasztalatok alapján 6-7 ezer embert várnak a jászberényi eseményre.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-31

Az adatokat az AKI adta közre.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-24

Hagyományosan a világ egyik legismertebb szőlőjével, a Csabagyöngyéből készül Európa első újbora.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.