hirdetés
2018. október. 24., szerda - Salamon.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1056
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-17

Az információáramlást és a tudásátadást szolgálja.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-16

Az októberi időjárás még sokat változtathat az összképen.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-11

A termékkel a hazai fogyasztók októbertől találkozhatnak az éttermekben.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-08

A cég ötödször is elindítja  „Ön választ, mi segítünk” nevű pályázati programját.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> reklámok
2018-10-02

Daniela Hlaváčková tizenöt hónap szülési szabadság után visszatér pozíciójába. 

#6
Élelmiszer Online
2018-09-28

A Platform az elmúlt két évben négy munkacsoporttal, öt élelmiszeripari alágazatra dolgozott ki útmutatót.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-17

A tájékoztatás szerint a Viresol a régió egyik legnagyobb modern keményítőipari üzeme.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-13

Őszi borkampány az ALDI Magyarországnál.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-09-06

A 4 évnél idősebb, tévés háztartásban élők egyharmada fogyaszt tévés tartalmakat az interneten.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-04

Az USB kampánya a kiskereskedőket árufeltöltésre, a fogyasztókat vásárlásra ösztönözte.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.