hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 7
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-29

Blockchain technológiával az élelmiszer-biztonság szolgálatában.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-31

Magyar fejlesztés lendítheti át a holtponton a kriptopénzpiacot.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-09

Változó életstílushoz más-más élelmiszerek illenek: a fogyasztók mindenkor új ízeket és összetevőket várnak.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> márkák
2009-10-01
Szeptember 11. és 13. között „A csokoládé lelke” című kiállítással tisztelgett  a csokoládé előtt a tavaly 125. évfordulóját ünneplő Côte d’Or belga csokoládémárka. A tárlatot közel 12 ezren keresték fel a budapesti Millenáris Park Fogadó épületében.
#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> márkák
2009-09-13
A tavaly 125. évfordulóját ünneplő belga csokoládémárka, a Côte d’Or, szeptember 11-13. között különleges kiállítással tisztelgett a csokoládé előtt.
#6
Élelmiszer Online
2009-03-09
A magyar mezőgazdasági és élelmiszeripari termékek Japánba és Dél-Koreába irányuló exportjának előmozdításáról tárgyalt Gráf József földművelésügyi és földművelésügyi miniszter a múlt héten a távol-keleti országokban.
#7
Élelmiszer XV. évf. 7-8. szám
Élelmiszer Online >> hónap témája
2007-08-08
Az Aldi minőségpolitikájáról kevés konkrétum ismert, mert a lánc ebben a tekintetben is ragaszkodik az ősi alapelvéhez, miszerint belső ügyek és szabályok lehetőség szerint ne kerüljenek a falakon kívülre. Az Aldi Süd a honlapján csupán az „állandó belső minőség-ellenőrzés és az ezt kiegészítő, élelmiszer-laboratóriumi folytonos ellenőrzés” általános megfogalmazásra szorítkozik. Az Aldi Nord sem különösen bőbeszédűbb; megfogalmazása szerint a „magas minőséget folytonos független minőség-ellenőrzés igazolja”. Az elmúlt hónap végén Armin Burger, az Aldi Süd új ügyvezető igazgatója többek között erről tartott előadást a bécsi Közgazdaság Tudományi Egyetemen.
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.