hirdetés
2018. október. 21., vasárnap - Orsolya.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 617
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-16

Próba szerencse.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-16

A promóció során számos felületen népszerűsítik az egészségvédő hatásáról is ismert élelmiszert.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-09

Hazai élelmiszer-kiskereskedelmünkben az átlagár 4,5 százalékkal emelkedett.

#4
Élelmiszer Online
2018-10-08

Az egészséges életmódot támogató termékek ma már a termékfejlesztés új irányát képviselik.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-05

A teás sör.

#6
Élelmiszer Online
2018-10-05

Újabb különleges energiaitallal rukkolt elő a HELL.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-04

A pontgyűjtő program keretében a cég Zwilling termékekkel jutalmazza a vásárlóit.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-27

Ólom és kobalt oldódhat ki a gyermekeknek szánt termékből.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-09-25

A gabonakávé minden napszakban fogyasztható.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-14

Holdingba szervezi ki csokis, boros, teás és lekváros üzletágait az Illy.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.