hirdetés
2018. január. 19., péntek - Sára, Márió.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 198
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-08

2017 már a felépülés jegyében telt.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-12

Az ágazatban a szakemberekből egyre aggasztóbb hiány mutatkozik.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-16

Egy háromoldalú megállapodás keretében hozták létre az adatszolgáltatási szisztémát.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-15

Amint az a tanácskozáson kiderült, a szervezet fölöttébb örülne az áfacsökkentésnek.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-31

Egy éve még az uniós válság határozta meg a hazai piac alakulását.

#6
Élelmiszer Online
2017-09-11

A kifizetéseket az Államkincstár az uniós jogszabályban előírtaknál egy hónappal korábban teljesítette.

#7
Élelmiszer Online
2017-09-05

A versenyképesség növelése érdekében fontos a folyamatos termékfejlesztés.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-23

Az élelmiszeriparban például az első körben összesen 291 projekt jutott támogatáshoz.

#9
Élelmiszer Online
2017-08-16

A hazai nyerstej átlagár 2017. január óta a 90-92 forintos sávban stagnál, ami növeli a kivitelt.

#10
Élelmiszer Online
2017-08-11

Jól képzett szakemberek nélkül nincs biztos jövő az agáriumban.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.