hirdetés
2019. január. 17., csütörtök - Antal, Antónia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 214
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-10

Az állatvédők ötletes módon alakítottak ki új frontot a vegán életmód globális elterjesztésének érdekében.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-19

Egy termelő szerint „nincs hurráhangulat” a szektorban.

#3
Élelmiszer Online
2018-11-13

Kenderesi Tamás a Tejszív kampány arcaként vett részt a Tej Terméktanács rendhagyó eseményén.

#4
Élelmiszer Online >> pályázat
2018-10-30

A borászat, az ökológiai gazdálkodás, az élelmiszer-feldolgozás és az állatjólét területeit érintik.

#5
Élelmiszer Online
2018-10-26

Francia példákkal ismerkedtek juhtejet és kecsketejet termelő, feldolgozó kamarai tagok.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-10-24

Közös áruházi promóciót indított az Auchan Magyarország Kft. és a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-19

A szektor kibocsátása 2017-ben 171 milliárd forint volt, ez a teljes mezőgazdasági kibocsátás 6-7%-a.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-13

Rendezni kell a nyerstej árát, különben még rosszab helyzetbe kerülnek a feldolgozók. 

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-13

Az új uniós Közös Agrárpolitikában változatlan marad a támogatható haszonállatfajok köre.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-06

A jövő év elei áfacsökkentés tökéletesen kiszoríthatja őket a magyarországi üzletekből.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.