hirdetés
2018. október. 19., péntek - Nándor.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2741
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-19

Az állatok fejése, takarmányozása és a trágyázás is automatizált módon folyik majd a létesítményben.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-19

A szektor kibocsátása 2017-ben 171 milliárd forint volt, ez a teljes mezőgazdasági kibocsátás 6-7%-a.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-17

A NAK jóvoltából most az oltós alvasztású tejtermékek gyártásába nyerhettek betekintést az érdeklődők.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-17

Európában és világszerte egyaránt.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-15

A sárgarépa éves szinten 116 százalékkal drágult.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-10-11

Oroszország hazánk egyik legfontosabb stratégiai partnere a mezőgazdaság területén.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-10-10

Állategészségügyi és takarmányozási rendszert fejlesztett a Solum és az Adexgo.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-09

Hazai élelmiszer-kiskereskedelmünkben az átlagár 4,5 százalékkal emelkedett.

#9
Élelmiszer Online
2018-10-09

Új gyűjtőoldal indult a mentes termékeket keresőknek.

#10
Élelmiszer Online
2018-10-05

A cukrot leszámítva csökkentek az élelmiszerárak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.