hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2773
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-11

„Olyan, mint egy kiéheztetett ember, aki most annyit eszik, amennyit csak bír” - interjú Töröcsik Máriával.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-10

Az állatvédők ötletes módon alakítottak ki új frontot a vegán életmód globális elterjesztésének érdekében.

#3
Élelmiszer Online
2018-12-10

FAO: tovább mérséklődtek az élelmiszerárak novemberben.

#4
Élelmiszer Online
2018-12-06

Egyedülálló egészségmegőrzési program indult a  a gyermekek egészségi állapotának fejlesztéséért.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-06

2016 májusa óta nem voltak ilyen alacsonyak.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-04

Egy alma például többek között E-260-at, E-160-at, E-163-at, E-363-at, E-300-at és E-334-et is tartalmaz.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-01

Másfélmilliárdos saját finanszírozású beruházással épített új üzemcsarnokot az Óvártej Zrt.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-29

A bíróság első fokon a hat vádlottat összességében 43 és fél év szabadságvesztésre ítélte.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-28

Az áruházlánc idén is csatlakozott a Magyar Élelmiszerbank Egyesület Karácsonyi Adománygyűjtő akciójához.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-28

Az oltós alvasztású tejtermékek előállításának bemutatásával folytatódott a „Tanuljunk együtt!” program.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.