hirdetés
2018. június. 24., vasárnap - Iván.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 84
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-21

A Tej Terméktanács azt reméli, hogy az intézkedés nyomán az áfacsalók eltűnnek a piacról.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-01

Több mint egy évtizede, a világ közel 160 országában ünneplik a Tej Világnapját június 1-jén.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-07

Tej újratöltve! Road Show indította az Agrármarketing Centrum edukációs kampányát.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-02

2020 végéig kell fizetnie a tejágazat szereplőinek a Közösségi Marketingalapba.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-23

Az import termékek súlyos károkat okoz a hazai tejiparnak.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-07

Az Auchan áruház látja vendégül a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács interaktív kamionját december 9-én.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-15

Amint az a tanácskozáson kiderült, a szervezet fölöttébb örülne az áfacsökkentésnek.

#8
Élelmiszer Online
2017-08-16

A gyermekek táplálkozási szokásairól készített felmérést a Danone Kft.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-11

Lassuló keresletet valószínűsít az OECD és a FAO.

#10
Élelmiszer Online
2017-06-27

A genetikusok szerint egykor minden ember laktózérzékeny volt.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.