hirdetés
2018. február. 24., szombat - Mátyás.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 946
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-20

Az áfacsökkentés 10 százalékos bővülést idézett elő a kategóriában.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-19

Mi több, a stroke kialakulásának kockázatát is jelentősen csökkentheti.

#3
Élelmiszer Online
2018-02-16

Kérdés, hogy a diszkontlánc folytatja-e a márkafelvásárlás gyakorlatát. A brandet viszont bővíteni fogja. Frissített! 

#4
Élelmiszer Online
2018-02-16

Még mielőtt a vevők tudnák, mit akarnak. Prognózis 2018-ra.

#5
Élelmiszer Online
2018-02-09

Egyre több bizonyíték van arra, hogy bizonyos ráktípusok rabjai étrendünk bizonyos összetevőinek.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-05

90% az élelmiszerláncoktól érkezik. 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-02

2020 végéig kell fizetnie a tejágazat szereplőinek a Közösségi Marketingalapba.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-30

A cég megújította együttműködési megállapodását a szervezettel.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-01-29

Az Élelmiszer szaklap idén negyedszer hirdeti meg Az Év Boltja versenyét.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-25

jövő benzinkútja sokkal inkább hasonlít majd egy szolgáltatóközpontra, mint töltőállomásra.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.