hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 925
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-21

Napjainkban a fogyasztók sokkal könnyebben férnek hozzá a globális márkákhoz.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-17

Az ételhordók nemzete vagyunk.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-17

13 hazai cég kezdheti meg termékei kiközvetítését a népes államba.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-15

Amint az a tanácskozáson kiderült, a szervezet fölöttébb örülne az áfacsökkentésnek.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-09

A vaj éves szinten hatalmasat drágult.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-07

Az Agrármarketing Centrum immár negyedik alkalommal volt jelen a „World Food Kazakhstan”-on.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-07

Magyar tejből készült termékek frissességéhez folyamatos innovációval járulnak hozzá.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-07

A felnőtt lakosság után a 6-17 éves korosztály számára is új hazai táplálkozási ajánlást adott ki az MDOSZ.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-02

Brazília valutájának gyengülése és az uniós és orosz cukorrépa termés miatt olcsóbb a cukor.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-31

Egy éve még az uniós válság határozta meg a hazai piac alakulását.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.