hirdetés
2018. november. 16., péntek - Ödön.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1030
#1
Élelmiszer Online
2018-11-13

Kenderesi Tamás a Tejszív kampány arcaként vett részt a Tej Terméktanács rendhagyó eseményén.

#2
Élelmiszer Online
2018-11-07

Prémiumkategóriás élelmiszerekkel mutatkozott be a magyar agrárium Sanghajban.

#3
Élelmiszer Online
2018-11-06

Agrárpavilonnal és látványkonyhával népszerűsíti a magyar élelmiszereket Kínában az AMC.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-06

A baromfi termékek embargójának teljes feloldása még várat magára.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-05

Itthon is betilthatják az egyszer használatos szatyrokat.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-30

Szeszfőzéssel folytatódik a NAK pedagógiai célzatú programsorozata.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-29

A tejtermék így nagyon jótékony hatást gyakorol a szervezetünkre.

#8
Élelmiszer Online
2018-10-26

Francia példákkal ismerkedtek juhtejet és kecsketejet termelő, feldolgozó kamarai tagok.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-10-24

Közös áruházi promóciót indított az Auchan Magyarország Kft. és a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-19

A szektor kibocsátása 2017-ben 171 milliárd forint volt, ez a teljes mezőgazdasági kibocsátás 6-7%-a.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.