hirdetés
2017. szeptember. 25., hétfő - Eufrozina, Kende.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 902
#1
Élelmiszer Online
2017-09-11

A kifizetéseket az Államkincstár az uniós jogszabályban előírtaknál egy hónappal korábban teljesítette.

#2
Élelmiszer Online
2017-09-08

Az uniósagrárpolitika megújítás előtt áll, így szükséges az együttműködés.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-08

Az oroszországi búzatáblák oroszlánrészt vállaltak az új rekord felállításában.

#4
Élelmiszer Online
2017-09-05

A versenyképesség növelése érdekében fontos a folyamatos termékfejlesztés.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-04

A résztvevők a gyakorlati napokon szakemberektől szerezhetnek ismereteket a gyártás folyamatáról.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-30

Fazekas Sándor szerint a tendencia részben a sikeres magyar agrárdiplomácia eredménye.

#7
Élelmiszer Online
2017-08-25

"Sokat tehetünk a Földért, ha elhagyjuk a szarvasmarha-fogyasztást és helyette zöldségeket fogyasztunk.”

#8
Élelmiszer Online
2017-08-24

A BL-be jutott Liverpoolnál speciel a paradicsomszószt száműzte a klub legfőbb dietetikusa.

#9
Élelmiszer Online
2017-08-18

Itt mutatkozik be az egy hónapja alakult Hajdúsági Modern Gazdák konzorciuma is.

#10
Élelmiszer Online
2017-08-17

Dr. Kasza Gyulával, a Nébih Maradék nélkül program vezetőjével beszélgettünk.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.