hirdetés
2018. szeptember. 24., hétfő - Gellért, Mercédesz.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1011
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-24

Megvizsgálta az ágazat nagyobb vállalatainak 2017-es beruházásait és pénzügyi mutatóit az AKI.

#2
Élelmiszer Online
2018-09-15

Új esemény debütál az etyeki gasztrosétányon szeptember 29-én.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-13

Az elmúlt három évben csökkent a közétkeztetésben kínált ételek só- és cukortartalma.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-13

Rendezni kell a nyerstej árát, különben még rosszab helyzetbe kerülnek a feldolgozók. 

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-12

A hazai vállalat működése semmilyen formában nem változik.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-11

10-ből 8-an már ismerik az élelmiszerek kalciumtartalmának élettani fontosságát.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-07

A Felelős Gasztrohős és a Budapesti Gazdasági Egyetem (BGE) idén is megtartotta a Gasztrorandit.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-06

A világ legnagyobb élelmiszeripari vállalata saját DNS-ükre hangolt készítményt kínál a fogyasztóknak.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-04

Az EU idén is támogatja az iskolai gyümölcs-, zöldség- és tejosztást.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-30

Interjú Schobert Norberttel, az Update Low Carb Zrt. tulajdonosával.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.