hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 979
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-19

A Tudatos Vásárlók Egyesülete tíz különböző budapesti vendéglátóhelyet vizsgált.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-14

Az áruház parkolója lesz a „Tej útja” elnevezésű roadshow utolsó állomása.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-11

Az állattartók számának csökkenése mellett a megfelelő oktatási háttér is hiányzik.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-08

Az ötödik hónapban éves szinten rendkívül nagyot drágult a tojás.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-05

A táplálkozási ajánlások szerint naponta fél liter tejet, sajtból 6-7 dkg-ot kellene fogyasztanunk.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-04

A résztvevők ezúttal a savas alvasztású termékek gyártásába nyerhettek mélyebb betekintést.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-01

Olyan célokat nevesítettek, mint: ügyféljogok erősítése, hatékony támogatás-kifizetés, tejágazat-felzárkóztatás.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-01

Több mint egy évtizede, a világ közel 160 országában ünneplik a Tej Világnapját június 1-jén.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-01

Megelepetéseket is hozott az élelmiszertermelés környezeti hatásainak elemzése.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-29

A cég jelentős tépelődéstől szabadítja meg a fogyasztókat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.