hirdetés
2018. november. 19., hétfő - Erzsébet.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 381
#1
Élelmiszer Online
2018-10-26

Francia példákkal ismerkedtek juhtejet és kecsketejet termelő, feldolgozó kamarai tagok.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-10-24

Közös áruházi promóciót indított az Auchan Magyarország Kft. és a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-19

A szektor kibocsátása 2017-ben 171 milliárd forint volt, ez a teljes mezőgazdasági kibocsátás 6-7%-a.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-10-10

Állategészségügyi és takarmányozási rendszert fejlesztett a Solum és az Adexgo.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-13

Rendezni kell a nyerstej árát, különben még rosszab helyzetbe kerülnek a feldolgozók. 

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-11

Magyarországon akár a jövő állattenyésztési ágazata lehetne.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-04

Az EU idén is támogatja az iskolai gyümölcs-, zöldség- és tejosztást.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-24

Hollandiában épül a világ első vizen lebegő tejtermelő gazdasága.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-25

A tejföl és a vaj esetében 10%-os, a többi terméknél pedig 5-7%-os áremelkedés várható.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-24

Az automaták elavulásig működhetnek, ezáltal biztosítva további üzemeltethetőségüket.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.