hirdetés
2018. augusztus. 16., csütörtök - Ábrahám.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 69
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-08

18 terméket érintett az átfogó vizsgálat.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-02

Minden próbát kiálltak a termékek.

#3
Élelmiszer Online
2018-07-27

Ma már 172 üzlettel rendelkezik az áruházlánc.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-12

Az italokon végrehajtott szakmai ellenőrzés tulajdonképpen történelmi eredménnyel zárult.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-21

Sikértartalom tekintetében megnyugtató eredménnyel zárult az ellenőrzés.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-31

Közel két évig járhatunk önkiszolgáló mosodába egy mosógép árából.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-28

A gyártók többsége egyre nagyobb kínálattal van jelen ebben a szegmensben, dacára a drágább árnak.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-24

Több vállalkozást kellett minőségi vagy jelölési problémák miatt figyelmeztetni.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-26

A zsírtartalom-vizsgálaton tömegesen buktak el a termékek.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-01

A mikotoxinok mennyisége minden termékben a kimutatási határ alatt volt.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.