hirdetés
2018. február. 18., vasárnap - Bernadett.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 59
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-01

A boltokban megvásárolható gépek teljesítménye rendkívül széles skálán mozog.

#2
Élelmiszer Online
2018-01-26

Párizsikat ellenőrzött legújabb Szupermenta tesztjében a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-10

A Szupermenta keretében idáig 40 termékkör tüzetes vizsgálatát végezték el a hivatal szakemberei.

#4
Élelmiszer Online
2017-11-09

16 különböző márkájú, összesen 50 mikrohullámú sütőt tesztelt laboratóriumban a Tudatos Vásárlók Egyesülete.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-12

Ha a halrudacska nem filé alapanyagból készült, arról a vásárlót egyértelműen tájékoztatni kell.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-03

12 különböző márkájú pára- és szagelszívó berendezést tesztelt laboratóriumban a Tudatos Vásárlók Egyesülete.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-07

A burgonyaszirmok vegyesen teljesítettek a vizsgálatok során.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-17

Vegyes érzelmekkel zárta ellenőrzéseit a hatóság.

#9
Élelmiszer Online
2017-08-01

Minden megvizsgált 2016-os kékfrankos rozé megfelelt az élelmiszerbiztonsági szempontoknak.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-14

Az itthon kapható készítmények nem mérgezőek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.