hirdetés
2018. május. 24., csütörtök - Eszter, Eliza.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 61
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-26

A zsírtartalom-vizsgálaton tömegesen buktak el a termékek.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-01

A mikotoxinok mennyisége minden termékben a kimutatási határ alatt volt.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-01

A boltokban megvásárolható gépek teljesítménye rendkívül széles skálán mozog.

#4
Élelmiszer Online
2018-01-26

Párizsikat ellenőrzött legújabb Szupermenta tesztjében a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-10

A Szupermenta keretében idáig 40 termékkör tüzetes vizsgálatát végezték el a hivatal szakemberei.

#6
Élelmiszer Online
2017-11-09

16 különböző márkájú, összesen 50 mikrohullámú sütőt tesztelt laboratóriumban a Tudatos Vásárlók Egyesülete.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-12

Ha a halrudacska nem filé alapanyagból készült, arról a vásárlót egyértelműen tájékoztatni kell.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-03

12 különböző márkájú pára- és szagelszívó berendezést tesztelt laboratóriumban a Tudatos Vásárlók Egyesülete.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-07

A burgonyaszirmok vegyesen teljesítettek a vizsgálatok során.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-17

Vegyes érzelmekkel zárta ellenőrzéseit a hatóság.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.