hirdetés
2018. június. 22., péntek - Paulina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 173
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-01

Hasonló kihívásokkal néz szembe Kazahsztán és Magyarország a klímaváltozás miatt.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-27

Tavaly Magyarországon 3380 hektáron 6802 tonna dohány termett.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-21

A gazdálkodók szerint az áfacsökkentés sokat javíthatna az ágazat helyzetén.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-01

A vállalat a három évre szóló megállapodás feltételeiről egy nyíregyházi fórumon tájékoztatta a gazdálkodókat.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-23

Tavaly Magyarországon minden idők második legjobb hektáronkénti hozamát érték el a gazdák.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-17

Az Artesian technológia új fejezetet nyit a vál-lalat portfoliójában.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-01-08

Legfontosabb gabonáink termésátlagának emelkedése a Föld jelentős gabonatermő régióiban megtorpant, vagy csökkenést mutat.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-12-05

A növénytermesztés és a feldolgozóipar fejlesztése is rejt lehetőségeket.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-15

A terméseredmények térségenként nagy szórást mutatnak.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-10

A szőlő- és borágazatot a támogatási időszakban (2014-2018) 145,5 millió euró támogatás segíti.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.