hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 193
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-10

Várhatóan 550 ezer tonna termést takaríthatnak be. 

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-09

A gyümölcs felvásárlási ára az előző szüreti évhez képest némileg alacsonyabb.

#3
Élelmiszer Online
2018-10-31

Javítani kell a hazai búzatermesztés versenyképességét.

#4
Élelmiszer Online
2018-10-29

Lendületet adhat a sárgarépa-termelésnek az új feldolgozóüzem.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-16

A megfelelő keléshez ugyanakkor több csapadékra lenne szükség.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-04

Több kedvezőtlen tényező közös erővel karcsúsította meg a hozamokat.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-27

Az összbevételük azonban évről évre emelkedik.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-27

A változékony időjárás megnyirbálta a hozamokat.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-27

A kvóták kivezetésének hatásait, a várható következményeit és az ebből eredő lehetőségeket elemezte az AKI.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-25

Az eddigi termés minőségében nincs hiba.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.