hirdetés
2018. január. 18., csütörtök - Piroska.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 168
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-17

Az Artesian technológia új fejezetet nyit a vál-lalat portfoliójában.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-01-08

Legfontosabb gabonáink termésátlagának emelkedése a Föld jelentős gabonatermő régióiban megtorpant, vagy csökkenést mutat.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-12-05

A növénytermesztés és a feldolgozóipar fejlesztése is rejt lehetőségeket.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-15

A terméseredmények térségenként nagy szórást mutatnak.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-10

A szőlő- és borágazatot a támogatási időszakban (2014-2018) 145,5 millió euró támogatás segíti.

#6
Élelmiszer Online
2017-11-08

A nagyobb gazdálkodók körében egyre elterjedtebb a precíziós gazdálkodás és a GPS-technológia.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-04

Ötven éves működés után megszűnt a kvótarendszer az Európai Unióban.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-04

Mégha a tavalyi rekordhozamot alul is múlta az idei termés.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-28

Helyzetkép.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-09-27

A mezsgyéknek és szegélyeknek köszönhetően sokkal inkább fenn tudott maradni a biológiai sokféleség.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.