hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 119
#1
Élelmiszer Online
2017-07-17

A sertéshús- és az élősertés-kivitel is emelkedett a tavalyihoz képest.

#2
Élelmiszer Online
2017-07-12

Már csak három áruházláncban, az Auchanban, a CBA-ban és a SPAR-ban áll a dinnye promóciós program mellé a Kamara.

#3
Élelmiszer Online
2017-07-06

Fogyasztásösztönző kampány indult a kiváló minőségű hazai dinnye fogyasztása érdekében.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-13

A változó időjárás miatt lassan időszerű áttérni a szárazságtűrőbb gabonafélék termesztésére.

#5
Élelmiszer Online
2017-05-11

A technológiafejlesztés, a tudásszint növelés és a mérethatékonyság változtathat az esélyeken.

#6
Élelmiszer Online
2017-05-11

A vágósertés ára 26 százalékkal nőtt, a baromfi ára viszont 1,2 százalékkal esett a KSH adatai szerint.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-09

Cél, hogy elsősorban stabilizálják, majd növeljék a zöldség és gyümölcs ágazat piaci lehetőségeit.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-17

Többek között a szélsőséges fagy és a világpiaci trendek fogják drágítani a termékeket.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-15

A termelői ár növekedése elérte a kilogrammonkénti 100 forintot.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-15

A baromfi 6,7 százalékkal olcsóbb lett, a csirke ára 4,8 százalékkal esett.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.