hirdetés
2018. február. 19., hétfő - Zsuzsanna.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 78
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-05

Eltérően mozogtak a fogyasztói árak.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-31

Decemberben 3,9 százalékkal emelkedtek az egy évvel korábbiakhoz képest.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-15

A termelőknek sikerült a madárinfluenza miatt kiesett termelést pótolni.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-15

Októberben éves szinten 6,2 százalékkal emelkedtek a mezőgazdasági termelői árak.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-30

Az élelmiszerek 3,6 százalékkal keltek el drágábban.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-15

A növényi termékek 4,0 százalékkal drágultak. /Frissített/

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-18

Az idei körtetermés oda, a fagy alaposan elbánt vele.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-11

A tavaszi fagykárok és a nyári aszály tették tönkre a körteültetvényeket.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-08-31

A lassulást a belföldi értékesítési árak okozták júliusban.

#10
Élelmiszer Online
2017-08-16

Megugrott a gyümölcsök, a sertéshús ára, és mintegy másfélszeresére drágult a vaj, tejszín.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.