hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 288
#1
Élelmiszer Online
2017-05-11

A technológiafejlesztés, a tudásszint növelés és a mérethatékonyság változtathat az esélyeken.

#2
Élelmiszer Online
2017-05-11

A vágósertés ára 26 százalékkal nőtt, a baromfi ára viszont 1,2 százalékkal esett a KSH adatai szerint.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-03

A piaci várakozásokat meghaladó mértékű volt a visszaesés.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-28

A belföldi értékesítési árak 6,7 százalékkal voltak magasabbak a tavaly márciusiaknál.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-24

Összefoglaló gazdasági kimutatás készült a tavalyi pénzügyi mozgásokról az agráriumban.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-12

Az átlagos árszint 2,0 százalékkal volt alacsonyabb, mint egy évvel korábban.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-11

Már érezteti hatását a húsvét előtti keresletélénkülés.

#8
Élelmiszer Online
2017-03-31

Az árak stabilizációján keresztül szükség van a teljes mezőgazdasági ágazat stabilizációjára.

#9
Élelmiszer Online
2017-03-31

Februárban átlagosan 4,0 százalékkal emelkedtek.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-03

Nagy István elmondása szerint az európai uniós támogatások nélkül a hazai agrárium mínuszos lenne.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.