hirdetés
2017. július. 27., csütörtök - Olga, Liliána.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 299
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-24

A gyümölcs minősége európai viszonylatban igen gyenge. /Frissített/

#2
Élelmiszer Online
2017-07-21

Apró kajszikat hozott az öntözés hiánya, ennek ellenére mennyiségi szempontból jónak mondható az idei termés.

#3
Élelmiszer Online
2017-07-17

A sertéshús- és az élősertés-kivitel is emelkedett a tavalyihoz képest.

#4
Élelmiszer Online
2017-07-12

Már csak három áruházláncban, az Auchanban, a CBA-ban és a SPAR-ban áll a dinnye promóciós program mellé a Kamara.

#5
Élelmiszer Online
2017-07-07

A Tesco nem változtat: maradnak a kifogásolt 99 forintos  dinnyeakció mellett.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-29

Mintegy 5,5 százalékkal több, mint tavaly.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-13

A változó időjárás miatt lassan időszerű áttérni a szárazságtűrőbb gabonafélék termesztésére.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-13

A közepes szint alatt fog maradni.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-13

Megállt a gabonafélék tavaly augusztus óta tartó árcsökkenése.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-31

A belföldi értékesítési árak átlagosan 6,8 százalékkal emelkedtek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.