hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 338
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-12

Míg a gyümölcsök februárban éves szinten 28,9 százalékkal drágultak, a zöldségek ára 16,3 százalékkal zuhant.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-09

Meglehetősen jól fogy Magyarországon a zöldség.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-06

Itthon az európai árcsökkenés ellenére kedvező az ágazat helyzete.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-21

A természetes termelési csúcs, illetve az európai kibocsátás növekedése árcsökkenést idézhet elő.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-13

Az általános tendenciával ellentétben a gabonafélék ára egy év alatt 11,2 százalékkal emelkedett.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-09

Az árak is biztatóan alakulnak.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-28

Tavaly augusztus óta a leglanyhább emelkedést produkálták.

#8
Élelmiszer Online
2018-02-15

5,1 százalékkal emelkedtek tavaly decemberben a mezőgazdasági termelői árak. 

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-13

Ígéretesen indult az év a szántóföldi növénytermesztők számára.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-05

Eltérően mozogtak a fogyasztói árak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.