hirdetés
2017. szeptember. 21., csütörtök - Máté, Mirella.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 310
#1
Élelmiszer Online
2017-09-15

Idén is a minőségen van a hangsúly a legnagyobb felvásárlónál Tokaj-Hegyalján.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-14

Ez az ára a korszerűtlen hazai ültetvényeknek.

#3
Élelmiszer Online
2017-09-14

A gyümölcsök ára 23 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit a KSH szerint.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-05

Egész Európában gyengén teljesítettek az ültetvények.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-31

A folyamatosan csökkenő termőterület mellett a korszerűnek minősíthető ültetvények aránya is alacsony.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-08-31

A lassulást a belföldi értékesítési árak okozták júliusban.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-22

Még a relatíve sikeres idei év sem adhat okot a bizakodásra.

#8
Élelmiszer Online
2017-08-16

A bizottság szerint a megtermelt hozzáadott értékből nem megfelelően részesülnek az egyes szintek.

#9
Élelmiszer Online
2017-08-16

Megugrott a gyümölcsök, a sertéshús ára, és mintegy másfélszeresére drágult a vaj, tejszín.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-16

Júniusban tovább nőttek az agrártermelői árak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.