hirdetés
2018. május. 26., szombat - Fülöp, Evelin.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 190
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-12

"Az Év Boltja 2018" – Szavazzon Ön is kedvenc üzletére!

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-02

Szervezeten belüli és szolgáltatásokkal kapcsolatos átalakítások jönnek.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-01

Napokon belül csoportos létszámleépítést jelenthet be a magyarországi Tesco.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-23

Átlagosan 20 százalékkal növeli a Lidl idén a bolti és raktári fizikai munkavállalói bérét.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-06

A cég 2018-ban kiemelt figyelmet fordít a legalacsonyabb fizetési kategóriákra.

#6
Élelmiszer Online
2017-11-09

A jövő éves bértárgyalások a Tescónál várhatóan december elejéig lezárulnak.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-13

A TESCO az elmúlt 2 évben már közel 9 milliárd forintot költött bérfejlesztésre.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-04

A munkaerőpiac helyzetének megfelelően kell kialakítaniuk a munkáltatóknak a bérstratégiájukat.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-03

A vállalat és a szakszervezetek október 13-án veszik fel ismét az érdekegyeztetés fonalát.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-02

A diskurzus végkimenetelét befolyásolhatja a cég országos szintű munkavállalói létszámfelmérése is.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.