hirdetés
2019. január. 17., csütörtök - Antal, Antónia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 194
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-10

Az áruházlánc nem kíván változtatni az évek óta érvényben levő szabályokon.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-03

A vállalat és a szakszervezetek tárgyalnak a jövő évi béremeléssel kapcsolatban.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-16

Mind a belső tér, mind a kínálat tartalmaz új elemeket.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-09

A garantált bérminimum kevés az alkalmazottak megtartásához.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-12

"Az Év Boltja 2018" – Szavazzon Ön is kedvenc üzletére!

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-02

Szervezeten belüli és szolgáltatásokkal kapcsolatos átalakítások jönnek.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-01

Napokon belül csoportos létszámleépítést jelenthet be a magyarországi Tesco.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-23

Átlagosan 20 százalékkal növeli a Lidl idén a bolti és raktári fizikai munkavállalói bérét.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-06

A cég 2018-ban kiemelt figyelmet fordít a legalacsonyabb fizetési kategóriákra.

#10
Élelmiszer Online
2017-11-09

A jövő éves bértárgyalások a Tescónál várhatóan december elejéig lezárulnak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.