hirdetés
2018. december. 15., szombat - Valér.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 33
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-06

Törzsvásárlói programok: tíz magyar fogyasztó közül nyolcan lojálisak kedvenc élelmiszerüzletükhöz.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-13

Öt éves a Tesco online. Az áruházlánc az elmúlt években 20 millió rendelést kézbesített.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-06

Kötelezettségvállalással ért véget a procedúra.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-09

Legnagyobb hazai hipermarket kereskedelmi lánc 2011-ben választotta pénzügyi partneréül a bankot.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-16

A Tesco budaörsi áruháza után Győrött, a Fogarasi úton, Szegeden és Debrecenben is bevezeti a Scan&Shop szolgáltatást. 

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> Tesco
2016-09-01

A kollégákat is támogatja a Tesco.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> Tesco
2016-02-24

A szolgáltatás ügyfelei áprilisban a Vodafone-hoz kerülnek át.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> Tesco
2015-11-18

Gyors, kényelmes, követhető.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> Tesco
2015-10-13

Android, iOS és Windows platformokon is elérhető.

#10
Élelmiszer Online
2015-09-21

Ahol az ügyes zsonglőr képes új vevőket szerezni és megtartani a régieket. Tudósítás a konkurencia segítségével.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.