hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1487
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-16

A nyertesek egyenként 400 000 Ft-ot kaphatnak programjuk megvalósításához.

#2
Élelmiszer Online
2017-05-11

Cél, hogy 2020-ra a Tesco Európa összes áruháza csatlakozzon az élelmiszermentő programhoz.

#3
Élelmiszer Online
2017-05-10

A G’Roby volt az első fecske az online kereskedelemben.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-10

A háztartási vegyi áruk szintén nem menekülhetnek.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-05

Pedig meglehetősen sokat használnak el belőlük.

#6
Élelmiszer Online
2017-05-04

Április közepétől újabb nyolc áruház csatlakozik a „Perfectly Imperfect” kezdeményezéshez.

#7
Élelmiszer Online
2017-05-02

Az Élelmiszer FMCG TOP 2017 című,"születésnapi" konferenciának Zamárdi adott helyet.

#8
Élelmiszer Online
2017-05-02

Interjú az online hatásairól az FMCG TOP 2017 sztárelőadójával, Anthony Pralle-vel, a BCG stratégiai tanácsadójával.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-27

Jelentősen felélénkítheti a halfogyasztást a forgalmi adó visszaszorítása.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> Top50 2017
2017-04-20

Bevezető, a leginnovatívabbaknak választott FMCG cégek listája, módszertan.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.