hirdetés
2017. szeptember. 24., vasárnap - Gellért, Mercédesz.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1536
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-19

A dolgozók leterheltek a munkaerőhiány miatt.

#2
Élelmiszer Online
2017-09-11

Senki sem tudja, pontosan hányan vettek részt a Tesco-sztrájkban - összefoglaló.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-11

A online rendelés hibája miatt 3000 Ft-os kuponnal támogatta kiszolgálatlan vásárlóit a Tesco.

#4
Élelmiszer Online
2017-09-08

A cég arra törekszik, hogy boltjai a sztrájk idején is a megszokott rend szerint működjenek.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-07

Az összes nagyobb áruházláz növekedést jósol az értékesítési csatornának.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-05

Állítólag a munkavállalók védelmére és a fogyasztók érdekeire fog fókuszálni.

#7
Élelmiszer Online
2017-09-04

A Tescónál működő munkavállalói érdekképviseletek a dátumot egyelőre nem közlik; a tárgyalások folytatódnak.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-31

A cég konstruktívnak találja a tárgyalásokat.

#9
Élelmiszer Online
2017-08-22

Ez lehetőség, hogy az ágazatot érintő kérdésekről tárgyalásokat folytassanak a munkaadói és a munkavállalói érdekképviseletek.

#10
Élelmiszer Online
2017-08-21

A kistermelők és kiskereskedők bonyolult viszonyait áttekintő cikk eredetileg a Kreatív nyári, gasztro tematikájú lapszámában jelent meg.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.