hirdetés
2017. július. 23., vasárnap - Lenke.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1515
#1
Élelmiszer Online
2017-07-22

„Én pék vagyok” – mondja magáról Ludwig Klára, a JÓkenyér ügyvezető-tulajdonosa. Magyarországon sajátította el a szakmát, Németországban kezdte el gyakorolni ezt a mesterséget, majd hazatérve német férjével Solymáron alapították meg cégüket, a JÓkenyeret. A kezdetektől a címben tömören megfogalmazott hitvallás jegyében missziójuknak tekintették az egészséges, teljes kiőrlésű alapanyagokból készített pékáruk hazai meghonosítását. Az első évek nagyon nehezek voltak, de az idő, a szorgalom és a kitartás végül meghozta gyümölcsét, a JÓkenyér ma már évről évre gyarapodó, virágzó cég. Az Élelmiszer a tulajdonossal, Ludwig Klárával beszélgetett. Apropóként a Magyar Élelmiszerkönyv egyes kenyereket érintő új szabályozása szolgált.

#2
Élelmiszer Online
2017-07-21

A Tesco adatait jogtalanul felhasználva ismeretlen csalók ajándékutalványt ígérnek egy kérdőív kitöltése és annak megosztása után.

#3
Élelmiszer Online
2017-07-20

A CSR-tevékenység nem kellően tudatos és rendszeres, amely a média megjelenésekből is tükröződik.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-13

Az egyik rákkeltő anyagból többet tartalmaz a megengedett mértéknél.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-13

15 ezer forintos fizetésemelést követeltek szombati tüntetésükön a szakszervezetek.

#6
Élelmiszer Online
2017-07-12

A legaktívabbak a Pécs és Székesfehérvár környéki, valamint a budapesti szervezetek voltak.

#7
Élelmiszer Online
2017-07-12

Már csak három áruházláncban, az Auchanban, a CBA-ban és a SPAR-ban áll a dinnye promóciós program mellé a Kamara.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-10

A szakszervezetek a bérminimumon foglalkoztatott munkavállalók fizetésének emelését követelik az üzletánctól.

#9
Élelmiszer Online
2017-07-07

A Tesco nem változtat: maradnak a kifogásolt 99 forintos  dinnyeakció mellett.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-07-07

A hőség miatt jelentősen megnőtt a ventilátorok, klímaberendezések forgalma az áruházláncoknál.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.