hirdetés
2018. november. 18., vasárnap - Jenő.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1665
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-16

Közösségépítési koncepciókat díjaz programja keretében a vállalat.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-12

Sikeres volt a Nestlé és a Tesco közös jótékonysági akciója.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-09

Az online élelmiszer-kereskedelem az egyik legdinamikusabb terület.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-09

Az áruházlánc partnerként idén is részt vesz az Ökumenikus Segélyszervezet jótékonysági akciójában.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-09

A Synetiq az első őszi hónapban is megnézte, mely reklámok hatottak legjobban a tesztelőire.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-08

Egyre népszerűbbek a humanitárius szervezet sajátmárkás termékei.

#7
Élelmiszer Online
2018-11-08

Hajdú-Bihar megyében jött létre az első helyi Élelmiszerbank Magyarországon.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-06

November 16-ig lehet leadni a közösségépítő pályázatokat az „Ön választ, mi segítünk” program keretében.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-30

Változott-e a tavalyhoz képest az áruházak mécseskínálata?

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-29

Továbbra is az árverés a nélkülözhetővé vált, ám jó állapotú gépek legeredményesebb értékesítési formája.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.