hirdetés
2018. május. 24., csütörtök - Eszter, Eliza.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1618
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-10

A vállalatnál láthatóan eredményesen zajlik a forgalom-előrejelző és rendelési folyamatok optimalizációja.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-09

Szakképzéssel válaszol a Tesco a munkaerőpiaci kihívásokra.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-08

Új szakaszba lépett a Tesco közösségtámogató programja.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-07

Social Listening feat.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-02

Akadályokkal, de folytatódik a konjunktúra az élelmiszer-kiskereskedelemben. Előrejelzés és árbevétel-listák.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-26

Kiderült, mely üzletek lettek a legjobbak 2018-ban! 

 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-04-26

Látlelet, megoldások az FMCG szektorban.

 

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-24

A cég kecskeméti és nyíregyházi üzleteinek minden osztálya megújult.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-17

Két termékben meglehetősen magas arzéntartalmat mutattak ki a szakemberek.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-17

A terméket a cég bármelyik üzletében blokk nélkül is visszaveszik a vevőszolgálatok.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.