hirdetés
2018. február. 20., kedd - Aladár, Álmos.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1591
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-20

183 pályázó nyerhet a Tesco közösségépítő kezdeményezése keretében.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-20

Az áfacsökkentés 10 százalékos bővülést idézett elő a kategóriában.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-16

Az Aldi és a Lidl jelenléte miatt túl nagy nyomás nehezedik a cégre a kiskereskedelemben.

#4
Élelmiszer Online
2018-02-15

Hogyan született a Soproni Óvatos Duhaj? Laptársunk, a Kreatív január-februári számából. 

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-13

A Tesco, a szállítói és a NAK közösen harcolta ki számára a megjelölést.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-12

A FEIEA versenyén a cég munkatársi magazinja kapta a Legjobb Többnyelvű Kiadványnak járó díjat.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-08

A cég élelmiszermentő programjával és Perfectly Imperfect kínálatával segít csökkenteni a tékozlás mértékét.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-02

Szervezeten belüli és szolgáltatásokkal kapcsolatos átalakítások jönnek.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-01

Napokon belül csoportos létszámleépítést jelenthet be a magyarországi Tesco.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-23

Átlagosan 20 százalékkal növeli a Lidl idén a bolti és raktári fizikai munkavállalói bérét.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.