hirdetés
2019. január. 18., péntek - Piroska.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1687
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-16

Megkérdeztük az áruházláncokat saját márkás stratégiájukról.

#2
Élelmiszer Online
2019-01-16

Immár három országos élelmiszerlánc forgalmazza a magyar gluténmentes sört.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-15

A Tesco plakátokon hívja fel a vásárlók figyelmét az élelmiszerpazarlás elleni küzdelem fontosságára.

#4
Élelmiszer Online
2019-01-14

Nem kíván élni a 400 órás túlórakeret lehetőségével a MediaMarkt - jelentette be a társaság.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-14

Exkluzív interjú Garamvölgyi Glóriával, a Waberer’s-Szemerey Logisztikai Kft. kereskedelmi igazgatójával.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-10

Az áruházlánc nem kíván változtatni az évek óta érvényben levő szabályokon.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2019-01-10

Elkapkodták az ünnepek előtt a szánkókat, az újabb szállítmányok még nem érkeztek meg.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-09

A cég a 250 órás túlórakeretet sem használja ki.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-07

Az esetlegesen alku nélkül megvalósuló brexit akár az élelmiszer-ellátást is drasztikusan megnehezítheti.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-03

Több mint 66 millió forint adomány gyűlt össze a szeretet.éhség nevű program keretében.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.