hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 94
#1
Élelmiszer Online
2018-10-25

Idén a dm forgalma átlépte a 100 milliárd forintot – ez több, mint 10 százalékos forgalmi növekedés.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-16

Az EB felmérése szerint, a fogyasztói piacok 2018. évi eredménytábláján számottevő a hazai javulás – a testápolók érték el a legjobb eredményt.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-16

Az élelmiszer-kategóriák nagy része helyi márkák erős bástyája. A trend viszont fordulni látszik.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-20

IRI: Fordulópontnál a gyártók promóciós stratégiája.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-06

Szépség- és testápolás: új piaci lehetőségek.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-01-31

Top 10 leggyorsabban bővülő háztartási vegyi áru kategória.

#7
Élelmiszer Online
2017-07-31

A drogéria hatalmas sikert ért el az Alterra és enerBIO sajátmárkás termékeivel.

#8
Élelmiszer Online
2017-07-24

Tizedszer adták át az EKI Tudományos Díját Kölnben azoknak, akik hozzájárultak a kiskereskedelem fejlődéséhez. Bemutatunk két nyertest.

#9
Élelmiszer Online
2017-07-18

A saját márkák figyelemre méltó piaci részesedést értek el Európa legtöbb északnyugati országában.

#10
Élelmiszer Online
2017-07-13

Július közepétől már a dm-ben is fizethet egészségpénztári kártyájával.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.