hirdetés
2017. október. 19., csütörtök - Nándor.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 174
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-12

241 millió forintos uniós támogatást kap informatikai fejlesztésekre a NÉBIH.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-02

A kísérleti helyek átlageredményei elmaradnak a tavalyitól, a beltartalmi értékek viszont jobbak.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-27

Az EB útmutatót készített a tisztességtelen gyártói magatartás hatékonyabb tagállami kezelése érdekében.

#4
Élelmiszer Online
2017-09-26

Az Európai Bizottság segítséget nyújt az élelmiszerek minőségének biztosítására.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-15

A Volvo és a Waberer's ellenőrzött tesztelése keretében gurultak fel az autópályára.

#6
Élelmiszer Online
2017-09-14

Jourová: Brüsszel egymillió eurót ad az élelmiszerek kettős minőségének tesztelésére.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-07

A burgonyaszirmok vegyesen teljesítettek a vizsgálatok során.

#8
Élelmiszer Online
2017-08-29

Az Európai Bizottság támogatja az élelmiszerek átvizsgálását úgy összetétel, mint kettős minőség szerint.

#9
Élelmiszer Online
2017-08-21

Idén XXII. alkalommal állnak rajthoz a magyar borok, tájak és gasztronómia szerelmesei a rendezvény keretein belül.

#10
Élelmiszer Online
2017-08-11

Tízből nyolcan elolvassák az összetevőket a termékeken.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.