hirdetés
2019. január. 17., csütörtök - Antal, Antónia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 26
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-04

A „savóvodka” után itt az okaraliszt.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-04

11 kategóriában, és számos alkategóriában adta át az Élelmiszer magazin a mentes termékek díjait.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-27

A Falatozz.hu utánajárt, hogy a nemzetközi sajtó milyen gasztronómiai trendhullámokat jósol 2018-ra.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-27

A METRO alapanyag-trendriportja szerint 2018 az alternatív hozzávalók éve lesz

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-15

Tofuvaj, mint olyan, nem létezik.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-19

A húskészítményekre utaló elnevezések csak hústartalmú termékeknél alkalmazhatóak.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-06-21

A klímaváltozás elleni harc részeként lenne értelme bevezetni az intézkedést.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-04-28

Higiéniai okokból kellett bezárni a híres szójatejkészítmény egyik budapesti gyárát.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-04-21

Egzotikus ízek, nem csak vegetáriánusoknak.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> Tesco
2016-02-17

A vásárlók eligazodását a termékek egyedi színkódolása segíti az üzletekben.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.