hirdetés
2018. augusztus. 15., szerda - Mária.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 876
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-14

A gabonafélék 13 százalékkal drágultak.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-09

A Mikosszéplakra tervezett létesítmény megépítése sokak szerint több szempontból is problémás lehet.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-01

A KSH összegezte a magyar háztartások 2017-es fogyasztását.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-31

Idén a Komáromi kisleány és a Három kívánság érdemelte ki a megtisztelő címet.

#5
Élelmiszer Online
2018-07-27

Ma már 172 üzlettel rendelkezik az áruházlánc.

#6
Élelmiszer Online
2018-07-27

Északi szomszédainknál nőttek leggyorsabban az EU-ban az élelmiszerárak az első félévben.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-25

Egy skóciai kézműves fagylaltozó nem viccel.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-19

Csökkent a tojásimport, miközben nagyot ugrott az export az idei év első négy hónapjában.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-13

Májusban, éves szinten.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-11

Az elmúlt egy évben a járműüzemanyagok, valamint a dohányáruk ára nőtt jelentős mértékben.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.