hirdetés
2018. június. 21., csütörtök - Alajos, Leila.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 862
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-21

Biztonságos magyar tojást vásároljanak a fogyasztók - hívja fel a figyelmet a Tojásszövetség.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-21

A Tej Terméktanács azt reméli, hogy az intézkedés nyomán az áfacsalók eltűnnek a piacról.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-21

Sikértartalom tekintetében megnyugtató eredménnyel zárult az ellenőrzés.

#4
Élelmiszer Online
2018-06-19

A magyar cukrászok szerint óriási átverés az albán óriásfagyi, még akkor is, ha szabályokat nem sért.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-14

A Hollandiából származó termékeket kivonják a forgalomból.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-13

Áprilisban éves szinten a gyümölcsök jelentősen drágultak, a zöldségek ára 8,7 százalékkal visszaesett.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-11

Most érdemes tojást venni a Lidlben: 20 százalékkal lett olcsóbb a tojás.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-08

Az ötödik hónapban éves szinten rendkívül nagyot drágult a tojás.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-31

Az 1,7 milliárd forintos beruházással évi 60 ezer tonna keveréktakarmány gyártására alkalmasak.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-28

A kutatás eredményei csak megerősítették a jelenleg hivatalos tudományos álláspontot.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.