hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 923
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-18

A növényalapú táplálkozás híveinek körében folyamatosan növekedő népszerűségnek örvend.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-15

Éves szinten.

#3
Élelmiszer Online
2019-02-14

Nébih: mérsékelten csökkent az élelmiszer-eredetű megbetegedések száma Európában.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-12

Éves szinten az élelmiszerek 4,2 százalékkal drágultak az első hónapban.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-08

A Lidl és a SPAR is jól szerepelt a European Supermarket Magazine  nemzetközi versenyén.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> Az Év Boltja
2019-02-06

Idén ötödször indul Az Év Boltja verseny. A pályázatokat 2019. február 22-ig, 18 óráig várjuk.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-04

A hazai fogyasztói kosárban az uniós átlagnál nagyobb súlyt képviselnek az élelmiszerek, melyek áremelkedése az inflációt is meglódíthatja.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-31

Átfogó kutatást végzett a NÉBIH általános iskolások körében az élelmiszer-biztonságról.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-14

Exkluzív interjú Garamvölgyi Glóriával, a Waberer’s-Szemerey Logisztikai Kft. kereskedelmi igazgatójával.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-14

A vöröshagymáé például a tizenegyedik hónapban éves szinten 69 százalékkal lett magasabb.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.