hirdetés
2018. október. 18., csütörtök - Lukács.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 896
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-16

Próba szerencse.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-15

A sárgarépa éves szinten 116 százalékkal drágult.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-12

Az első félévben mintegy 20 százalékkal bővült az előző esztendő azonos időszakához képest.

#4
Élelmiszer Online
2018-10-11

Sokan még a hűtőjüket sem használják jól: 50 ezer forint értékű élelmiszert dob szemétbe egy átlagos család.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-10

A NAV és a Nébih  együtt próbálta felmérni a személyi forgalommal járó növényegészségügyi kockázatokat.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-09

A gyerekek rossz reggelizési szokásaira keresi a megoldást a szervezet.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-08

Ha igen, akkor jó hírünk van az Ön számára.

#8
Élelmiszer Online
2018-10-08

Az egészséges életmódot támogató termékek ma már a termékfejlesztés új irányát képviselik.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-03

A panasztevők nehezményezték, hogy a Costa-kávézó hirdetése negatív színben tüntette fel a gyümölcsöt.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> reklámok
2018-10-03

Kaposváron megrendezte az I. Élelmiszer és Marketing Nemzetközi Konferenciát a NAK.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.