hirdetés
2018. május. 22., kedd - Júlia, Rita.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 460
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-18

A globális problémák és a kiaknázatlan piacok számos lehetőséget rejtenek.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-11

Az IWC borversenyen elért eredmény is azt bizonyítja, hogy a muzeális borkincs kiemelt figyelmet érdemel.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-23

Egy 12 palack ötputtonyos borból álló tétel 1,7 millió forintért talált gazdára a Nagy Tokaji Borárverésen.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-23

Idén a néhai Konyári János nyerte el a címet.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-18

50 jelöltnek két tokaji, két balatoni és egy villányi borász közül kell kiválasztani a legjobbnak tartott szakembert.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-16

Az esemény a maga nemében a világ legmeghatározóbb expójának számít.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-03-22

Tokaj-Hegyalján jött létre az országban egyedülálló NMR Borlabor.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-21

A tíz nevezett borból hét aranyat nyert a Berliner Wine Trophyn. 

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-09

Összesen 539 nevezés érkezett Soprontól Tokajig, az ország borvidékeiről a XVII. Országos Syngenta Borversenyre.

#10
Élelmiszer Online
2018-03-07

A vállalat 9,7 millió eurós exportjával a magyar borkivitel 10 százalékkát adja.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.