hirdetés
2017. július. 23., vasárnap - Lenke.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 417
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-14

A programsorozat célja, hogy a fogyasztókat közelebb hozza a termelőkhöz és a termőhelyekhez.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-07

Az Oenoforum nevű torna zsűriét lenyűgözték az italok.

#3
Élelmiszer Online
2017-07-05

A keleti-és a déli nyitás ígéretes exportlehetőséget teremt a magyar élelmiszergazdaság számára.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-27

95 arany és a 7 nagyarany érmet osztottak ki a rendezvényen. (Frissített)

#5
Élelmiszer Online
2017-06-26

A champion díjak július 7-én a Corinthia Hotel Budapestben kerülnek kihirdetésre.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-14

A cél a fiatal magyar agrárkutatók támogatása.

#7
Élelmiszer Online
2017-06-13

Információs portál indul a magyar borról, Budapesti Borbár Túra másodszor kerül megrendezésre.

#8
Élelmiszer Online
2017-05-29

A DWWA-ra, a legnagyobb  nemzetközi borversenyre 17 200 nevezés érkezett.

#9
Élelmiszer Online
2017-05-25

A pincészettől függően akár 1-2 napon belül is kézhez vehetők a legújabb és legizgalmasabb borok.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-22

Az eseményen dr. Kiss Eliza kiemelt borágazati feladatokért felelős miniszteri biztos képviselte a kormányt.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.