hirdetés
2017. szeptember. 22., péntek - Móric.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 425
#1
Élelmiszer Online
2017-09-19

Az állami mankó kell a Grand Tokajnak, hogy időben kifizethesse a szőlőtermelőket.

#2
Élelmiszer Online
2017-09-19

A tavalyi 2,8 millió hektoliterhez hasonló mennyiségű, de kiemelkedő minőségű hazai bortermés várható az idén.

#3
Élelmiszer Online
2017-09-15

Idén is a minőségen van a hangsúly a legnagyobb felvásárlónál Tokaj-Hegyalján.

#4
Élelmiszer Online
2017-08-31

Idén a Tokaji borvidéken mintegy 300 ezer mázsa szőlőre számítanak, ami átlagos mennyiségnek tekinthető.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-16

A szerkesztők már el is kezdték begyűjteni a tájegység jellegzetes ételreceptjeit.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-08

Idén 14. alkalommal rendezték meg a régió egyik legnagyobb fesztiválját a településen.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-08

Idén nyáron Nagy-Britanniában a híres magyar italok népszerűbbek, mint valaha. (Frissített!)

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-25

Véget ért a Hello Wood Építész Mustra 2017,

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-14

A programsorozat célja, hogy a fogyasztókat közelebb hozza a termelőkhöz és a termőhelyekhez.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-07

Az Oenoforum nevű torna zsűriét lenyűgözték az italok.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.