hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 409
#1
Élelmiszer Online
2017-05-25

A pincészettől függően akár 1-2 napon belül is kézhez vehetők a legújabb és legizgalmasabb borok.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-22

Az eseményen dr. Kiss Eliza kiemelt borágazati feladatokért felelős miniszteri biztos képviselte a kormányt.

#3
Élelmiszer Online
2017-05-18

Az Agrármarketing Centrum (AMC) 54 négyzetméteres közösségi standdal jelent meg a kiállításon.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-17

Az Agrármarketing Centrum standja csak úgy dúskál a nemzetközi elismerésekkel kitüntetett hazai termékekben. /Frissített/

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-02

Egy csopaki bortermelő érdemelte ki idén az egyik legrangosabb hazai borszakmai elismerést.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-28

Idén 38 országból összesen 4376 bort neveztek az egyik legnagyobb presztízsű nemzetközi megméretésre.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-26

A világ egyik legelismertebb sommelier-ja is méltatta az italokat.

#8
Élelmiszer Online
2017-03-27

Idén több mint háromezer palack bort bocsátanak árverésre.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-22

Annyi biztos, hogy mostmár mind a kettő hungarikum.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-20

A Zwack titok a „dupla hordós” érlelésen túl a domináns összetevőben, a „fekete mézben” rejlik.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.