hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 604
#1
Élelmiszer Online
2017-08-18

Ágazatunk az elmúlt évtizedek legnagyobb szakítópróbája előtt áll. Tudósítás a globális FMCG-csúcskongresszusról Berlinből.

#2
Élelmiszer Online
2017-08-18

Egészséges, változatos és finom iskolai uzsonnya és tízórai recepteket várnak.

#3
Élelmiszer Online
2017-08-15

2017-ben Jásdi István csopaki borásznak ítélték kollégái a Borászok Borásza díjat. Az Élelmiszer Csopakon beszélgetett a neves borásszal.

#4
Élelmiszer Online
2017-08-01

A gyártók az egészségtudatosságra törekednek a nyári hűsítők piacán. 

#5
Élelmiszer Online
2017-07-31

Lenyomta az eper a barackot.

#6
Élelmiszer Online
2017-07-20

A CSR-tevékenység nem kellően tudatos és rendszeres, amely a média megjelenésekből is tükröződik.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-14

A programsorozat célja, hogy a fogyasztókat közelebb hozza a termelőkhöz és a termőhelyekhez.

#8
Élelmiszer Online
2017-06-21

A legeredményesebb a Brill Pálinkaház bizonyult az idei kóstolón, ahol 382 pálinkát zsűriztek.

#9
Élelmiszer Online
2017-06-16

A magyarországi kiskereskedelem forgalma értékben 2,8 százalékkal nőtt 2016-ban az előző évhez képest a Nielsen által mért élelmiszer- és vegyiáru-piacon.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-15

A bírák összesen több mint 380 féle pálinkából, vakkóstoláson választották ki a legjobbakat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.