hirdetés
2017. október. 23., hétfő - KÖZT.KIKIÁLT., Gyöngyi.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 615
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-12

A bárány iránti keresletcsökkenést kompenzálta az arab országokba irányuló kivitel.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-09

Változó életstílushoz más-más élelmiszerek illenek: a fogyasztók mindenkor új ízeket és összetevőket várnak.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-05

A rendszer hatékony működésével csírájában el lehetett volna fojtani a fipronilos tojások térnyerését.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-28

A fokozott felújítási kedv és az uniós szabályozás okozza térhódítást.

#5
Élelmiszer Online
2017-09-21

A Veganz növényi eredetű termékeit kínálva egyszerűbbé teszi a vegán táplálkozást.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> LIDL Akadémia
2017-09-20

Lidl Beszállítói Akadémia – Zsámbék, 2017. 09. 20.

#7
Élelmiszer Online
2017-09-19

Látványosan megugrott a hazai vállalkozások beruházási hajlandósága: a cégek 57 %-a tervez fejlesztést.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-09-13

A Pöttyös közösség az elmúlt évek népszerű Túró Rudi ízei közül egyet visszahozhat ősszel.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-29

A szőlőszemek helyenként mindazonáltal töppedtek.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-25

36,82 százalékkal múlja alul a globális átlagárat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.