hirdetés
2018. január. 20., szombat - Fábián, Sebestyén.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 632
#1
2018-04-26
09:30:00

Kétnapos konferencia, aktuális témák, szakmai előadások, jó hangulatú networking, buli, kapcsolatépítés idén is az FMCG Top 2018 konferencián! 

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-01-18

Kényelmi és kényeztető termékek az értékben legjobban bővülő top 5 élelmiszer- és vegyiárukategóriában.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-01-16

TOP 10 játékkategória bevétel alapján a REGIO JÁTÉK-tól.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-15

A budapesti gálán mutatják be a Michelin-kalauz európai éttermeinek friss listáját is.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-08

Megszületett az ítélet a szakújságírók Super 12 versenyén.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-02

Az FM parlamenti államtitkára szerint az adómérséklés többek között a magyar termelőknek is kedvez.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-19

Karácsony környékén sincs jelentős változás a fehér, a vörös és rozé fogyasztásának arányaiban.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-19

Már Thaiföldön telepíti bolti megoldásait egy magyar retailszolgáltató.

#9
Élelmiszer Online
2017-12-05

Egyre többen választják a minőségi csokoládékat, felfutóban a laktóz- és gluténmentes, illetve bio termékek.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-30

A Magyar Nemzeti Kereskedőház két év után számot vet működésének eddigi eredményeivel.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.