hirdetés
2017. április. 30., vasárnap - Katalin, Kitti.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 34
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-21

Hazánkban a hasonló vegyületek évi 7 milliárd forint kiesést okoznak az ágazatnak.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-16

A NÉBIH visszahívatta a terméket a boltok polcairól.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-10-20

A tételek fogyasztása gyermekek számára kockázatos lehet.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-30

Atropin- és szkopolamintartalma miatt lehetetlenült el a termék értékesítése.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-14

Nehéz a túlérzékenységi reakciót kiváltó alkotóelemek beazonosítása a feldolgozott termékekben.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-07-11

Olcsó bioszorpciós módszer a nehézfémek kivonására.                            

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-05-29

A riasztás a termékről az Európai Unió gyorsvészjelző rendszerén jutott el a szervezethez.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-05-24

A dmBio-diákcsemegében az Ochratoxin A jelenléte meghaladja a megengedett mértéket.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-03-24

Társadalmi összefogással kampány keretében figyelmeztetik a fiatalokat az alkohol veszélyeire.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-03-21

A termék egyszeri vagy rövid időszakon keresztül tartó fogyasztása valószínűleg nem káros az egészségre.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.