hirdetés
2018. szeptember. 22., szombat - Móric.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 41
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-10

Újbóli házi hasznosítás helyett a szelektív kukát ajánlják az egészségügyi szakemberek és a gyártók is.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-11

Legalább nyolcvanketten meghaltak a toxikus italok elfogyasztása után.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-23

A skandalum csak kicsit változtatott a tojásfogyasztási szokásokon.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-09

A szigorodó csomagolóipari szabályozásokról, és új technológiákról rendeztek a Sirhán konferenciát. 

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-07

Internetes próbavásárlással szűrték ki a nem engedélyezett termékeket.

#6
Élelmiszer Online
2017-08-29

Hogyan vizsgálják a tojásbotrány legfőbb gyanúsítottját? Sci-fibe illik a módszer.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-09

Minek packázni a sorssal?

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-21

Hazánkban a hasonló vegyületek évi 7 milliárd forint kiesést okoznak az ágazatnak.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-16

A NÉBIH visszahívatta a terméket a boltok polcairól.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-10-20

A tételek fogyasztása gyermekek számára kockázatos lehet.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.