hirdetés
2018. január. 19., péntek - Sára, Márió.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 78
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-05

A traktorok automatizálódása már Magyarországon is elkezdődött, de a teljes önállóság még várat magára.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-30

A MEGFOSZ karrier programja segít, hogy már az iskolaévek alatt megszerezzék ezt a tudást.

#3
Élelmiszer Online
2017-10-27

Veszélyek a mezőgazdaságban: nak-fórumok a munkabiztonságért.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-10

Negyedik alkalommal rendezik meg a Disznótoros Kolbászfesztivált Budapesten szeptember 13-15-ig.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-28

Fergeteges autós és gépészbanzájjal próbálták felkelteni a fiatalok figyelmét a szakma iránt.

#6
Élelmiszer Online
2017-08-18

A hazai traktorevolúciót mutatják be a Hódmezőrület 2.0-n.

#7
Élelmiszer Online
2017-08-11

Jól képzett szakemberek nélkül nincs biztos jövő az agáriumban.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-10

Három kategóriában, összesen 90 millió forintos forrásra pályázhattak az események szervezői.

#9
Élelmiszer Online
2017-08-04

Drifterek és veteránok toboroznak új mezőgépészeket.

#10
Élelmiszer Online
2017-07-26

A citrus, fenyő, áfonya, feketeribizli, zöld levél és kerti gyümölcsök aromái fedezhetőek fel benne.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.