hirdetés
2018. szeptember. 25., kedd - Eufrozina, Kende.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 85
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-19

Csaknem 30 pincészet és mintegy 50 kulturális, könnyűzenei program várja résztvevőket.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-08-13

A magyar mezőgazdaságnak fel kell készülnie a klímaváltozás kihívásaira a versenyképesség érdekében.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-11

Szeptember végéig tart a mezőgazdasági tevékenységek országos munkavédelmi célvizsgálata.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-24

Jellemzően a halálos munkabalesetek negyede-ötöde a mezőgazdaságban történik.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-29

A rendezvényen többek között a precíziós gazdálkodásról hallgathatnak előadásokat az érdeklődők.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-21

2017-ben nőtt az érdeklődés a precíziós gazdálkodás iránt.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-07

Precíziós módszerek alkalmazásával akár 20-25 százalékkal is meg lehet növelni a hatékonyságot.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-05

A traktorok automatizálódása már Magyarországon is elkezdődött, de a teljes önállóság még várat magára.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-30

A MEGFOSZ karrier programja segít, hogy már az iskolaévek alatt megszerezzék ezt a tudást.

#10
Élelmiszer Online
2017-10-27

Veszélyek a mezőgazdaságban: nak-fórumok a munkabiztonságért.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.