hirdetés
2018. július. 19., csütörtök - Emília.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 36
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-07-13

Búzaaratás Zalában: a hektáronkénti átlaghozam 4,8 tonna.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-15

A nemzeti agrárgazdasági kamara a fordított ÁFA-alkalmazás meghosszabbítását javasolja.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-17

A területek 90 százalékán jó vagy közepes minőségűek a növényállományok.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-02-13

Növekszik a bioállatartás - így a biotakarmányigény is Németországban.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-04

Szívóssága és magas terméspotenciálja is erre a sorsra predesztinálja.

#6
Élelmiszer Online
2017-09-25

A termésátlagok a zabon és a tritikálén kívül felülmúlták az előző évi értékeket.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-17

Nagyrészt európai uniós támogatással vág neki a projektnek a cégcsoport.

#8
Élelmiszer Online
2017-08-14

Saját vetőmagjait és gyümölcseit mutatja be a Farmer Expón a Debreceni Egyetem

#9
Élelmiszer Online
2017-08-03

A Vetőmag Szövetség nettó 92 ezer forint tonnánkénti tájékoztató árat tett közzé.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-12

A beérkezett pályázatokat július végéig bírálják el.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.