hirdetés
2019. január. 22., kedd - Vince, Artúr.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 84
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-22

Tizenkét gyógyszertárban, drogériában és bioboltban kapható multivitamin-készítményt vett górcső alá a TVE.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-16

Megkérdeztük az áruházláncokat saját márkás stratégiájukról.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-14

Pürésítő és aprító képességük, kezelhetőségük és strapabíróságuk egyaránt górcső alá került.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-12

A Fairtrade termékek kereskedelme világviszonylatban meghaladta a 8,4 milliárd eurós értéket.

#5
Élelmiszer Online
2018-12-07

55 nagy konyhai robotgépet tesztelt laboratóriumban a Tudatos Vásárlók Egyesülete.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-28

A TVE által górcső alá vett készülékek közül 9 kapott 4-es vagy annál több pontot a 0-tól 5-ig húzódó skálán.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-08

A Tudatos Vásárlók Egyesülete a lengyel, cseh és szlovák partnereivel regionális Fairtrade projektet indított.

#8
Élelmiszer Online
2018-10-26

Kiderült, hogy több pénzügyi szolgáltatónak is van még hova fejlődni.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-10

A tisztító-, öblítő- és a centrifugálóképességük, mellett az áram- és vízfogyasztásukat is megvizsgálták.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-27

Globális élelmiszerpazarlás: frissen a szemétbe.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.