hirdetés
2018. november. 19., hétfő - Erzsébet.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 78
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-08

A Tudatos Vásárlók Egyesülete a lengyel, cseh és szlovák partnereivel regionális Fairtrade projektet indított.

#2
Élelmiszer Online
2018-10-26

Kiderült, hogy több pénzügyi szolgáltatónak is van még hova fejlődni.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-10

A tisztító-, öblítő- és a centrifugálóképességük, mellett az áram- és vízfogyasztásukat is megvizsgálták.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-27

Globális élelmiszerpazarlás: frissen a szemétbe.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-10

Összesen tizenhárom gyümölcs- vagy gyümölcsös jégkrémet tesztelt a Tudatos Vásárlók Egyesülete.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-19

A Tudatos Vásárlók Egyesülete tíz különböző budapesti vendéglátóhelyet vizsgált.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-04

A tesztben vizsgált 22 földieper közül 19-ben a laborvizsgálat kimutatott növényvédőszer-maradványokat.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-31

Közel két évig járhatunk önkiszolgáló mosodába egy mosógép árából.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-17

Két termékben meglehetősen magas arzéntartalmat mutattak ki a szakemberek.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-13

Akik megvizsgálják az áru eredetét a Magyar Termék védjegyeit tartják a leginkább megbízhatónak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.