hirdetés
2018. augusztus. 17., péntek - Jácint.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 417
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-08-14

Gulyás: a magyar mezőgazdaság húszmillió embert is képes ellátni búzával.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-03

Az elemzői körkérdésben a szakemberek a megfogalmazták középtávú előrejlezéseiket.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-01

A NAV a Balatonnál tartott razziát. A cégek nem adnak számlát, feketén foglalkoztatnak.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-05

A lakossági fogyasztás a GDP növekedés egyik legfontosabb hajtóereje itthon - szakértői elemzések.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-27

A forint gyengülése pedig a bevásárlótiruzmust erősíti.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-18

Itt a lista, hová mennek biztosan a NAV-revizorok.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-15

Az előző trimeszterhez mérten 1,2 százalékos volt a gazdaság bővülése.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-04

2015 óta a legmagasabb növekedést mutatják az adatok. A hajtóerő az élelmiszer.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-27

Intelligens bevásárlókosár, automazizált árazó rendszer is szerepel a K&H támogattottjai között.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-19

A Kárpát-medencei borkultúra mélyreható bemutatásának szentelnék a komplexumot.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.