hirdetés
2017. július. 29., szombat - Márta, Flóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 132
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-11

Háromhetes vizsgálata során a hatóság elsősorban a szamócaárusítókat vizsgálta meg.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-10

Lesz uborka, na!

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-29

Mintegy 5,5 százalékkal több, mint tavaly.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-23

Iraki családok és ott élő szíriai menekültek a kedvezményezettjei a programnak.

#5
Élelmiszer Online
2017-05-31

A 28 éves múlttal rendelkező márka innovatív termékfejlesztései a természettel vannak összhangban.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-11

A magyar lakosság nagyjából 1-2 százaléka lisztérzékeny.

#7
Élelmiszer Online
2017-04-06

A kisebb szállítási távolság miatt a magyar primőráru minősége jobb az import termékekénél.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-07

Az EU nyolc keleti országa összefogott az azonos márkájú élelmiszerek különböző minősége ellen.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-18

A méhek segítségével az áruházlánc azt vizsgálja, milyen lépéseket tehet környezetének javítása érdekében.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-26

Jobban meg kellene fizetni az idénymunkásokat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.