hirdetés
2018. június. 23., szombat - Zoltán.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 154
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-05-24

Urbánus forradalom a mezőgazdaságban. Az innovációk közül az egyik legextrémebb a vertikális gazdálkodás.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-15

Születésnapja alkalmából a Coca-Cola és a McDonald’s közös ajándékkal köszöntötte fel az ikonikus szendvicset.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-11

A kényelmi termékeknél is tarol az influencer marketing.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-11

A zöldségek viszont olcsóbbak lettek.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-09

A jótékonysági program keretében 34 te-lepülésen fogtak hozzá a zöldségtermesz-tésnek.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-24

A termőterület zsugorodása ellenére.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-12

Míg a gyümölcsök februárban éves szinten 28,9 százalékkal drágultak, a zöldségek ára 16,3 százalékkal zuhant.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-11

Most kezdődik csak meg igazán a hazai termények idei szezonja!

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-09

A leendő marslakó emberek indokoltan repeshetnek az örömtől a hírre.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-09

Meglehetősen jól fogy Magyarországon a zöldség.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.