hirdetés
2017. november. 19., vasárnap - Erzsébet.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 138
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-30

A legfontosabb hajtató körzetek Csongrád és Bács-Kiskun illetve Pest megye déli részén vannak.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-24

Kiemelkedően teljesítettek Kelet-Európa legtehetségesebb feltörekvő mesterszakácsai a versenyen.

#3
Élelmiszer Online
2017-08-18

Az egyetem szakemberei idén is részt vállalnak a rendezvény szakmai programjaiban.

#4
Élelmiszer Online
2017-08-14

Saját vetőmagjait és gyümölcseit mutatja be a Farmer Expón a Debreceni Egyetem

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2017-08-14

A Gloster tartósítószerek, mesterséges adalékanyagok helyett vákuumzárási és hőkezelési eljárással konzervál.

#6
Élelmiszer Online
2017-07-31

Lenyomta az eper a barackot.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-11

Háromhetes vizsgálata során a hatóság elsősorban a szamócaárusítókat vizsgálta meg.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-10

Lesz uborka, na!

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-29

Mintegy 5,5 százalékkal több, mint tavaly.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-23

Iraki családok és ott élő szíriai menekültek a kedvezményezettjei a programnak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.