hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 149
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-24

A termőterület zsugorodása ellenére.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-12

Míg a gyümölcsök februárban éves szinten 28,9 százalékkal drágultak, a zöldségek ára 16,3 százalékkal zuhant.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-11

Most kezdődik csak meg igazán a hazai termények idei szezonja!

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-09

A leendő marslakó emberek indokoltan repeshetnek az örömtől a hírre.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-09

Meglehetősen jól fogy Magyarországon a zöldség.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-13

Az általános tendenciával ellentétben a gabonafélék ára egy év alatt 11,2 százalékkal emelkedett.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-23

Ha a sikamlós állag visszataszító, a ropogós textúra talán majd magához csalogatja a fogyasztókat.

#8
Élelmiszer Online
2018-02-15

5,1 százalékkal emelkedtek tavaly decemberben a mezőgazdasági termelői árak. 

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-01

A nemzetközi szinten mostanra egységesült forma, sokszor a törvényi előírásoknál is szigorúbb. 

#10
Élelmiszer Online
2018-01-29

Az evés egyfajta boldogságforrás is. Sőt, azt az ételt, amelyet egy általunk szeretett személy készít, finomabbnak, ízletesebbnek érezzük. Forgács Attila gasztropszichológus rovata.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.