hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 13
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-31

A szénhidrátoké lehet az újonnan fellelt zamat.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-28

A tudományos pontossággal kialakított, változatos ételsor súlyos tehertől szabadíthatja meg az utasokat.

#3
Élelmiszer Online
2017-06-15

30 százalékkal több jelentkező az idei versenyen.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-04-22

Az ízfokozó káros hatásairól keringő hírek minden bizonnyal megalapozatlanok.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-11-27

Igen.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-07-22

A tudósok szerint az újonnan meghatározott zamat meglehetősen kellemetlen.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-05-19

Megváltozik az ízlésünk.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-10-31

Heston Blumenthal szerint ez csak városi legenda.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-04-09

Következő nagy dobására készül a 2009 óta magát sikersztorivá kinövő, Umami burger nevű étteremlánc.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-04-07

Mi az az umami?

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.