hirdetés
2017. október. 23., hétfő - KÖZT.KIKIÁLT., Gyöngyi.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 167
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-13

A cégek a támogatás segítségével csaknem 11 milliárd forint értékű fejlesztést valósíthatnak meg.

#2
Élelmiszer Online
2017-09-22

A 2014-ben elnyert 4,66 milliárd Ft-hoz képest 2016-ban 16,54 milliárd Ft a pályázatokra jutó támogatás összértéke.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-13

300 milliárd forintnyi EU-forráshoz juthat az ágazat a következő egy-két évben.

#4
Élelmiszer Online
2017-08-01

A K&H kkv bizalmi index kutatása szerint tízből négy kkv véli reálisnak, hogy uniós forráshoz juthat.

#5
Élelmiszer Online >> pályázat
2017-07-20

Az európai gazdálkodók nem rentábilisak támogatások és a versenyképesség növelése, javítása nélkül.

#6
Élelmiszer Online >> pályázat
2017-06-22

Június 30-tól lehet benyújtani a kérelmeket.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-22

Az élelmiszeripari pályázatok első köre várhatóan júliusban kerül elbírálásra.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-02

A beérkező kérelmek tetemes mennyisége kényszerítette ki a lépést az intézményből.

#9
Élelmiszer Online
2017-05-29

Május közepéig csupán 55 közepes méretű élelmiszeripari vállalkozás adta be beruházási igényét.

#10
Élelmiszer Online
2017-05-19

A meghirdetett 1300 milliárd forint március óta elérhető.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.