hirdetés
2018. január. 20., szombat - Fábián, Sebestyén.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 174
#1
Élelmiszer Online
2018-01-16

Tavaly több mint száz jogszabályt véleményezett a NAK.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-15

Az unió 169 millió euróra növelte a keretösszeget.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-28

18,3 %-kal nőttek a beruházások a 3. negyedévben. Ez egyre több munkahelyet jelent - mondta Varga Mihály.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-27

10-ből 6 cég gondolja úgy, hogy valamilyen fejlesztésbe kezd a következő esztendőben.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-24

Rákossy: a 2014-2020 közötti európai uniós ciklusban a gazdaság fejlesztése kapott prioritást.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-06

A cégek 5-15 millió forint vissza nem térítendő támogatást igényelhetnek eszközbeszerzésre és szoftverbeszerzésre.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-03

Az ágazat franciaországi helyzetét alaposan körüljárták a tanácskozáson.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-13

A cégek a támogatás segítségével csaknem 11 milliárd forint értékű fejlesztést valósíthatnak meg.

#9
Élelmiszer Online
2017-09-22

A 2014-ben elnyert 4,66 milliárd Ft-hoz képest 2016-ban 16,54 milliárd Ft a pályázatokra jutó támogatás összértéke.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-13

300 milliárd forintnyi EU-forráshoz juthat az ágazat a következő egy-két évben.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.