hirdetés
2018. május. 20., vasárnap - Bernát, Felícia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 180
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-17

Az elmúlt négy évben a magyar kivitel mértéke évről-évre rekordokat döntött.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-27

A most kezdődő parlamenti ciklusban a Földművelésügyi Minisztérium elnevezése is megváltozik.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-27

A NAK alelnöke szerint „most még a meccs előtt, a cipőfűzésnél tartunk”.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-09

Az eddig fel nem használt vidékfejlesztési uniós forrásokból hirdethetik meg a tendereket.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-27

Új borszőlő ültetvény telepítésére nyújthatnak be kérelmet áprilisban a termelők.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-02-06

61 milliárdra pályázhatnak a mikro - és kisvállalkozások.

#7
Élelmiszer Online
2018-01-16

Tavaly több mint száz jogszabályt véleményezett a NAK.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-15

Az unió 169 millió euróra növelte a keretösszeget.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-28

18,3 %-kal nőttek a beruházások a 3. negyedévben. Ez egyre több munkahelyet jelent - mondta Varga Mihály.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-27

10-ből 6 cég gondolja úgy, hogy valamilyen fejlesztésbe kezd a következő esztendőben.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.