hirdetés
2018. szeptember. 22., szombat - Móric.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1281
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-21

Bár az aszály idén nem érintette súlyosan a magyar gazdákat, nem biztos, hogy ez mindig így lesz.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-19

A növény hazai termőterülete az utóbbi években jelentősen nőtt.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-05

A baromfitenyésztés a legjobban teljesítő hazai állattenyésztési ágazat.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-05

Pedig rendkívül költséges.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-04

Az EU idén is támogatja az iskolai gyümölcs-, zöldség- és tejosztást.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-03

Idén mindamellett a GKI előzetes becslésénél gyorsabb lehet az üteme.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-08-30

78 millió forintba került a hajdúnánási építmény.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-29

A szeptemberben kezdődő közvéleménykutatásban 149 település kiválasztott lakosai fognak részt venni.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-27

Prioritás az Agrárminisztériumban a gazdatársadalom elöregedésének megállítása.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-16

A mostani 1,5 százalék után hat-nyolc éven belül 4-5 százalékot hasíthat ki a teljes sörpiacból.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.