hirdetés
2018. június. 24., vasárnap - Iván.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1257
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-21

Keveslik a következő költségvetési ciklusra előirányzott agrártámogatás összértékét.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-20

Az agrártárca szerint az EU-ban több nem génmódosított fehérjetakarmány-alapanyagot kellene előállítani.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-19

A tengergazdasági beruházásokat is támogatnák az elkülönített, 6,14 milliárd eurós keretből.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-19

Luxemburgban vitatták meg először hivatalosan a KAP 2020 utáni szabályozását illető jogszabályi javaslatokat.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-14

Tíz közép- és kelet-európai ország írt alá nyilatkozatot a célra lehívható uniós támogatás növelése érdekében.

#6
Élelmiszer Online
2018-06-08

2021 után gyökeresen átalakulnak a biotermelés feltételei - a cél a fogyasztói bizalom erősítése.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-08

30-40 ezer ember veszítheti el az állását a KAP hiánya miatt. 

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-08

Megerősödik az unión belüli kereskedelem irányítása.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-06

A mezőgazdasági tárca kevesli a gazdák számára előirányzott uniós forrásokat.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-05

MLSZKSZ: Módosítani szükséges a logisztikai pályázatok feltételein.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.