hirdetés
2018. február. 21., szerda - Eleonóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 3002
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-02-19

FM: 2020 után is legalább a jelenlegi szinten kell, hogy maradjanak a közvetlen támogatások.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-02-19

Az uniós biopiac második helyezettje Németország után Franciaország.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-19

A NAV munkatársai mintegy húsz helyszínen tartottak házkutatást.

#4
Élelmiszer Online
2018-02-16

Fontos, hogy a gazdák kapják meg az agrárpénzeket .

#5
Élelmiszer Online
2018-02-14

Az agrárium versenyképességének növelésére fókuszálhatnak a fiatal agrárszakemberek.

#6
Élelmiszer Online
2018-02-14

Magyarország nem támogat kockázatos szabadkereskedelmi megállapodást.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-13

Ígéretesen indult az év a szántóföldi növénytermesztők számára.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-12

Az unió 800 millió forint támogatással járul hozzá a cél elérését elősegítő kampányra.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-02-12

Agrárhitel Garancia program, és bogyósgyümölcs feldolgozóüzem is szerepelt a témák között.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-12

Többek között a mézhamisítókkal szembeni szigorú hatósági fellépés fontosságát emeli ki a dokumentum.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.