hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 3114
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-15

Új módszertant dolgoztak ki az uniós élelmiszerek kettős minőségének vizsgálatához.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-14

Tíz közép- és kelet-európai ország írt alá nyilatkozatot a célra lehívható uniós támogatás növelése érdekében.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-13

A meleg tavasz kissé megbolondította a mezőgazdaságot.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-13

A lépéssel az európai trendekhez is igazodnánk.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-11

Magyarországi előállítású élelmiszerek fogyasztására sarkall új kampányában a Médiaunió Alapítvány.

#6
Élelmiszer Online
2018-06-08

2021 után gyökeresen átalakulnak a biotermelés feltételei - a cél a fogyasztói bizalom erősítése.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-08

30-40 ezer ember veszítheti el az állását a KAP hiánya miatt. 

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-08

Megerősödik az unión belüli kereskedelem irányítása.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-07

A Nébih laboratóriumi analízise a megvizsgált 148 minta közül 5-nél mutatott ki zárlati fonálféreg fertőzést.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-06

Magyarországon évente közel 300 milliárd forint veszteséget okoz a tevékenység.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.