hirdetés
2017. szeptember. 25., hétfő - Eufrozina, Kende.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2825
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-19

Rossz a magyar élelmiszer-gazdaság piaci szerkezete.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-19

49 év után megszűnik az uniós cukorkvóta.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-19

Az idei termés a tavalyit minőségben és mennyiségben is meghaladhatja.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-15

Az agráriummal együtt a magyar gazdaság lelkének nevezte a szektort. /FRISSÍTETT!/

#5
Élelmiszer Online
2017-09-14

Jourová: Brüsszel egymillió eurót ad az élelmiszerek kettős minőségének tesztelésére.

#6
Élelmiszer Online
2017-09-14

MNB: az ipar júliusi gyengélkedése a fizetési mérlegben is megjelent.

#7
Élelmiszer Online
2017-09-14

Szívesen támogatják a Coop Rallyt: a Coop csoport célkitűzései egybeesnek az FM és a kormány céljaival.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-13

300 milliárd forintnyi EU-forráshoz juthat az ágazat a következő egy-két évben.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-12

Az élelmiszergyártás 76 százaléka függ a méhek beporzásától.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-12

Az Európai Bizottság egymillió eurót különíthet el a célra.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.