hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2911
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-22

Az EP új szabályozást hagyott jóvá a bioélelmiszerek elterjedése érdekében.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-22

Az Amix Hell’s NO2 nevű készítmény nem engedélyezett élelmiszer-összetevőt tartalmaz.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-20

Az unió magyar kezdeményezésre hozza terítékre a témát.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-17

Online beszerzéseknél érdemes figyelni a minisztérium és a fogyasztóvédelmi hatóságok tapasztalatait.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-16

Az unióban és Magyarországon egyaránt.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-16

Grimm Krisztina pályafutása 2000-ben kezdődött meg a hivatalban.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-16

Egy háromoldalú megállapodás keretében hozták létre az adatszolgáltatási szisztémát.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-15

Az új pincészetben idén eddig 7,7 millió kiló szőlőt dolgoztak fel.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-15

2017 októberének utolsó napjaiban országszerte komoly károkat okozott a viharos szél.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-15

Amint az a tanácskozáson kiderült, a szervezet fölöttébb örülne az áfacsökkentésnek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.