hirdetés
2019. január. 17., csütörtök - Antal, Antónia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 282
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-07

Az ország az EU legtöbb államában bevett gyakorlattal szembe megy.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-02

Értékes tapasztalatokkal gazdagodott ausztriai tanulmányútja során a NAK sertéságazati munkacsoportja.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-11

Akár a 2600 milliárd forintot is meghaladhatja a kibocsátás.

#4
Élelmiszer Online
2018-12-05

Exkluzív interjú Giacomo Pedranzinivel, a Kométa 99 Zrt. ügyvezető igazgatójával.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-04

A Nébih azonnali hatállyal forgalmi korlátozást rendelt el az érintett telepen tartott állatokra.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-11-26

A mezőgazdaság várhatóan idén is jelentősen hozzájárul a hazai gazdaság egészének növekedéséhez.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-03

Magyarországon több mint 128 millió darab baromfit vágtak le az első félévben.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-25

A cél az afrikai sertéspestis térhódításának megfékezése.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-20

Egyre több unión kívüli ország függeszti fel az államból származó sertéshús behozatalát.

#10
Élelmiszer Online
2018-09-15

Mintegy 300 résztvevő 750 kilométert tett meg a szakmai programon.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.