hirdetés
2018. június. 22., péntek - Paulina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 56
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-05

Egy másik ügy kivizsgálása céljából szálltak ki a helyszínen a nyomozók.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-08

A NAV kollégái a cigaretta mellett vágott dohányt és alkoholtermékeket is lefoglaltak az M7-es pihenőjében.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-17

Csak áprilisban például 611 millió szál cigarettát értékesítettek.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-26

Január 26-án is volt drágulás.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-30

Na jó, igazából már keresték a csekély 4,9 milliárd forint összértékű illegális tételeket.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-29

3,3 tonna dohányt és csaknem félmillió szál cigarettát foglaltak le. 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-28

Lassan, de biztosan idomulunk hozzá az uniós irányelvben rögzített rendszerhez.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-08

Az illegális dohányárura több helyszínen elosztva leltek rá a pénzügyőrök.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-07-13

Az első öt hónapban éves szinten a tételek összértéke már alacsonyabb ütemben növekedett.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-02-15

A létesítményben lefoglalt dohányból nagyjából 43 millió forint értékű cigarettát lehetett volna előállítani.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.