hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 951
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-19

A legerősebb ösztönző: "az ott, ahol éppen van a vásárló." 

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-12

Nagy vonzerő a kézzel fogható választék - a "Kiskereskedelem holnap és ma” - című tanulmány szakértői öt pontban foglalják össze a lényeget. 

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> LIDL Akadémia
2018-05-30

A Lidl beszerző munkatársai ezúttal a bio és a mentes piacon aktív gyártókkal találkoztak.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-24

Folytatódik a COOP Gazdasági Csoport informatikai háttérrendszerének korszerűsítése.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-18

Bio és mentes nap a Lidllel.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-18

Megszületett Magyarország legsokrétűbb bor-brandje.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-17

Több tízezer magyarországi gluténérzékeny életét teszi könnyebbé a LÉOE és a SPAR kezdeményezése.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-04

Nem az alacsonyabb árak alapján dönti el egy vásárló, hogy melyik boltot választja. 

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-04-25

Növekvő kereskedelmi mutatók mellett, csökkenő boltszámok.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-25

A receptúra és a kiszerelés is drasztikus változásokon esett keresztül.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.