hirdetés
2018. május. 26., szombat - Fülöp, Evelin.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 42
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-23

A vállalat nyeresége szintén rekordszintet ért el.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-02

Szervezeten belüli és szolgáltatásokkal kapcsolatos átalakítások jönnek.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-01

Napokon belül csoportos létszámleépítést jelenthet be a magyarországi Tesco.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-28

OECD-jelentés: a világgazdaság folyamatosan bővül, de a beruházási ráta túl gyenge.

#5
Élelmiszer Online
2017-11-15

Exkluzív interjú Flórián Lászlóval, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatójával.

#6
Élelmiszer Online
2017-06-16

Magyarországon ma kevés olyan vállalkozás van, akik képesek lennének a Szintézis felhőben is üzemelő POS Back Office Főpénztári Rendszerének konkurenciát állítani. (x)

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-03-01

Kereskedelmi marketing 2018-ig.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-22

Az Európai Bizottság mélyreható vizsgálatának eredményei hasznos információkkal szolgálnak.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-19

A Magyarországi Üzleti Tanács a Fenntartható Fejlődésért (BCSDH) 10 éves jubileumát ünnepli.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-07-28

A vállalatirányítási struktúra megváltoztatását is elrendelte a kormányfő.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.