hirdetés
2018. augusztus. 18., szombat - Ilona.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 43
#1
Élelmiszer Online
2018-08-14

31 éves árbevétel csúcsot döntött a Szintézis ZRt. 1,7 milliárd forintos teljesítményével.(X)

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-23

A vállalat nyeresége szintén rekordszintet ért el.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-02

Szervezeten belüli és szolgáltatásokkal kapcsolatos átalakítások jönnek.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-01

Napokon belül csoportos létszámleépítést jelenthet be a magyarországi Tesco.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-28

OECD-jelentés: a világgazdaság folyamatosan bővül, de a beruházási ráta túl gyenge.

#6
Élelmiszer Online
2017-11-15

Exkluzív interjú Flórián Lászlóval, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatójával.

#7
Élelmiszer Online
2017-06-16

Magyarországon ma kevés olyan vállalkozás van, akik képesek lennének a Szintézis felhőben is üzemelő POS Back Office Főpénztári Rendszerének konkurenciát állítani. (x)

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-03-01

Kereskedelmi marketing 2018-ig.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-22

Az Európai Bizottság mélyreható vizsgálatának eredményei hasznos információkkal szolgálnak.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-19

A Magyarországi Üzleti Tanács a Fenntartható Fejlődésért (BCSDH) 10 éves jubileumát ünnepli.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.