hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 130
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-02

Az eddigi társelnök az új vezetője a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetségének.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-01

Magyar felelőse lett a KKV témának az OECD-ben.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-13

 A rendezvény célja, hogy segítenek a korszerű táplálkozás-egészségügyi ismeretek elsajátításában.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-13

A generációváltás támogatása kiemelt célja a rendezvénynek.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-10

A fiatal vállalkozók számára kardinális kérdés a külpiacok felé nyitás.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-11-07

A magyar kiskereskedelmi forgalom növekedése várhatóan szeptemberben is meghaladta az unió átlagát.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-19

Pedig a vásárlók tekintélyes része még mindig bizalmatlan az értékesítési csatornával szemben.

#8
Élelmiszer Online
2017-09-07

Eddig 343 ezer hiteligénylést nyújtottak be, és 258 ezren már használják is a kártyát.

#9
Élelmiszer Online
2017-08-17

Dr. Kasza Gyulával, a Nébih Maradék nélkül program vezetőjével beszélgettünk.

#10
Élelmiszer Online
2017-07-25

A fogyasztók nyernek a dinnyeháborún.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.